sobota 3. května 2008

Final Fantasy Cosplay videa

Zase jsem jednou zabíjela čas bohulibým způsobem na Youtube. Už ani nevím přes co, ale dostala jsem se k videům s Final Fantasy cosplay tématikou. Málokterý cosplay se povede, ale řeknu vám, že když se tomu ten člověk věnuje vážně naplno a nešetří penězi, tak má mou neskonalou závist. Nad tímhle ochám hodně často *__*




Jako první tu mám cosplay souboj z Final Fantasy VIII. Tyhle herní souboje převedené do reálu mají svoje kouzlo. Alespoň mě se líbí XD Sice jsem nějak nepobrala ten pokus o humornou složku s Shivou v igelitu, ale stává se. Vyhodnocení na konci už mě ovšem rozesmálo XD Navíc tu má milovaná Eduška měla vážně pěkné pohyby a to její confuse na Squalla nemělo chybu XDDD. Hned jsem dostala chuť si k osmičce sednout. Jenže jako spousta dalších věcí - odsunuto na léto T_T (a to se ještě uvidí, jestli nedám přednost sedmičce, hehe).



Další videa už jsou jen s tématikou FFVII. První jistě potěší každého milovníka tance, zpěvu a Clouda ztvárněného jako idiota XD



Aby se neřeklo, že jsem z FFVII vynechala všechnu akci, tady máte jeden super souboj. Samozřejmě parodie až na půdu a naneštěstí jen pro anglicky mluvící XD



A poslední videjka - u ovou jde o představení z nějakých conů či co. První je pojato vážněji, ale zase mě dokázalo dojmout. Hlavně Sephiroth. Ano, byla jsem ráda, že je to bráno z dálky a tak mu není pořádně vidět obličej, ale ty jeho pohyby, to celkové pojetí...prostě jsem ho v tom úplně viděla *_* Totéž lze říct i o ostatních postavách. Dokonce jsem si smutně posteskla i nad Cidem, které ho jsem fakt nesnesla. Asi už jsem na playstation nesáhla vážně moc dlouho...(možná bude lepší spustit to ve vlastním okně)



Tohle představení je zase bráno značně parodicky. Gay-trojka Kadaj-Yazoo-Loz mě poslala celkem spolehlivě k zemi, za což jsem byla docela vděčná, protože ten konec by mě uzemnil ještě bolestivěji XDD



A to je pro dnešek vše XDD

Žádné komentáře: