neděle 11. května 2008

Řetězák...zase XD

A je tu další řetězák, který jsem vyhrabala pro změnu opět u Lenne. Takže chcete-li vědět, co bych udělala s 60-ti miliony, jaký bych byla hudební nástroj a co si myslím o Emo, tak prosím...



1.
První věc, kterou udělám když vstanu, je...
Zapnu PC...je to reflexivní pohyb mezi probuzením a otevřením očí.

Má představa perfektního rande je...
Já, naproti mě někdo sexy, elegantní, okouzlující, s kým by mě za celou dobu ani jednou nenapadlo "Gackte, už abych byla doma". Náročná, já vím...

Kdybych měla schůzku s fanouškem...
Svým? Hm...nevím, nemám je ráda, nevedu je, tak proč bych se s nimi měla scházet? o_O

Kdyby mi fanoušek nabízel polibek, tak bych…
...ho vykastrovala...bez narkózy, hehe *evil pohled*

Vlastnosti, které mám ráda na mužích jsou…
Těžko říct, je to případ od případu, ale při slovech "talentovaný sociopat s narcistickými sklony" se mi pokaždé rozbuší srdce jako o život *_*

Mé nejlepší místo na těle je…
Uhm, oči a rty, jestli je tím myšleno, co se mi na mě líbí nejvíc o_O

Nejdražší věc, kterou jsem si koupila…
Lolita šaty a moje knihovna. Nechci vědět, kolik peněz jsem narvala jen do Startrekovek ^.^;

Tři věci bez kterých bych nemohla být…
Hudba, jídlo, a...kruci...nemůžu se rozhodnout mezi spánkem a vy-víte-čím XDD

Nejlepší věc, která se dá dělat po srdcervoucí záležitosti je…
Pustit něco od podlahy na plný pecky, vzít kýbl zmrzliny a postřílet si v Painkillerovi pár malých smradů (první kolo druhého dílu - sirotčinec). Postřílet skutečnou školku, co mám u baráku, mi nedovolili...T__T

Kdybych mohla být hudební nástroj, byla bych…
Možná baskytara...nenápadná a hezky v pozadí, ale bez ní to prostě nejde.

Nejlepší způsob, jak mě udělat šťastnou je…
Drahé dárky, krásná auta a spokojenost v pelechu.


2.
10 nejlepších přátel?
Gackte, tolik nemám ani běžných známých! XDDD

9 věcí, které potřebuji k životu?
Jídlo, spánek, ..., internet, klid a prachy. Jsem skromné děvče.

8 vlastností, kterých si na lidech vážím?
Smysl pro humor, ironii, sarkasmus, sebedůvěru, inteligenci, otevřená mysl a spousta dalšího ve správném poměru.

7 vlastností, které na lidech nemám rád?
Puritánství, moralismus, idiocie, snaha dostat se nade mne, přecitlivělost a opět spousta dalšího...

6 nejoblíbenějších skupin?
Buck-Tick, Lucy a kdesi za nimi Merry, D, London after Midnight a... pak následuje skupina oblíbenějších.

5 životních lásek?
Spock, Severus, Sephiroth, Atsushi, bišíci

4 lidi, pro které bych byla ochotna zemřít?
Pro své tři já...na to čtvrté bych se vykašlala, za moc nestojí.

3 životní motta?
- Je to absolutně v pořádku, pokud na svém prvním rande svého vyvoleného postřelíš. Nejlépe 2x...aby si byl jistý tvými city.
- Oko za oko, zub za zub
- Já neumírám, já takhle žiju! *vzpomíná, jak se jí při uzavírání pojistky třikrát ptali, jestli je skutečně zdravá*

2 životní chyby?
Já chyby nedělám, to jen vy nedokážete pochopit, o co mi vlastně šlo XD

1 okamžik, který bych vrátila zpět?
Myslím, že to bylo ve druháku, se Sarah jsme byly v Praze a potkaly tam krásné štěně...a já po něm neskočila T_T

Kdo má pokračovat?
Asi ten další napojený řetězák...

3.
Co tě napadne při slově...

Škola - návštěva

Moře - moc vody

Sníh - odpor

Internet - můj život

Dveře - věc, za níž chodím jen nerada

Kolo - nějaká kulatá věc?

Afrika - moc svítička, emzáci a Saladin

Asie - největší dodavatel bišíků na světě (ale jen ta šikmooká část XD)

Amerika - atomovka

Sobota - první den hororu - celá rodina doma


Jaký vztah máš k....?

Cigaretám - dokonale negativní.

Alkoholu - nic o čem by se dalo mluvit *schovává článek o Valdštejnských slavnostech*

Drogám - opět negativní (vyjma čokolády, zmrzliny, kapučína a jistých bišíků)

Homosexuálům - Ehm... *významně kouká na sbírku yaoi*


Co si myslíš o těchto stylech?:

Emo - Prodám svou Emu sestru, jednoduché úkony zvládá, těžší lze naučit za použití násilí, regenerace dobrá

Punk - zcela nezištný, sestra už do punku nedělá, i když jsem tak úplně nepobrala, v čem je rozdíl x_X

Scene - *totálně offtopic*

Disco - *stále totálně mimo*

Hip Hop - ugz x_X


Kdybys měla 60 miliónů korun.....

Změnil by se ti nějak život? - No né, asi *ťuká si na čelo*

Rozdala bys je? Kdyby jo, komu? - Řekněte, že to byl pokus o vtip?

Co by sis šel/ šla hnedka koupit? - Vlastní prostorný byt a pár ohřívadel do postele.

Chovala by ses k lidem jinak? - Ne, protivnější už být nemůžu.


A tady máš zase na výběr... :

Měsíc bez počítače // bez mobilu - bez telefonu....ani bych si neuvědomila, že jsem bez něj XD

Dovolená na Bahamách // na Novém Zélandu - Bahamy. Už jenom kvůli těm 60-ti milionům. Pochybuji, že bych je nabyla počestným způsobem.

Trpět Anorexií // Obezitou - Obezitou, ať si tu nemoc alespoň vychutnám.

Pracovat jako kadeřnice // kosmetička - kosmetička. Konečně bych se naučila se malovat. S vlasy už beztak nic nepořídím.

Mít v budoucnu rodinný dům // byt - Byt. V domě by mě zabila paranoia.

Tak to stačí... :D A čí odpovědi by tě zajímaly?
A tento řetězák s láskou odkazuji Sarah a Gladness *muck*

4 komentáře:

chill řekl(a)...

tak tedy... odpoved na otazku, jakym bys chtela bejt nastrojem, me nadchla... uzasna napaditost... ;)
a jeste neco... tvoje sestra je Ema nebo EMO??? 8-DDD

T'Sal řekl(a)...

Hu, díkes XDD
Mě nenapadlo to brát jako jméno XD Ne, není to Ema, ale jen ímou a já to ráda paskvilím na emu, toho nelétavce XD

chill řekl(a)...

az takhle, jo??? 8-DDD huste... mno tak zacneme hledat spolecne znaky... bila kuze, delsi krk... postava moc nesedi a nevim, jestli emari nosej peri... mno barva taky moc nesedi... 8-DDD

T'Sal řekl(a)...

To jsou jen zbytečné a nepodstatné detaily XD