neděle 11. května 2008

Armáda České Republiky a seržant Sagara

Nakoukla jsem na Youtube a Jarníkův profil, kde je mimo jiné i AMV, které spojuje audio stopu z propagačního videa armády ČR a anime Full Metal Panic, což je mecha. Tohle video znám už delší dobu, ale stejně jsem se musela zase smát XDD (Ps: jen doufám, že jsem Sagaru nějak nepovýšila nebo nesesadila...jsem líná si tu pozici ověřit XDD)






Jinak, když jsem koukala na tu Jarníkovu verzi, netušila jsem ještě, že původní verze je daleko komičtější. Při záběru na "naše" stíhačky jsem se složila na zem, odkud jsem vstala až dlouho po konci videa, protože to se nedalo. Nic proti naší armádě, jediné, co o ní vím, se týká oné kauzy se stíhačkami, která byla (stejně jako všechny naše kauzy) směšná až na půdu, ale to video... Přišlo mi to prostě šíleně komické...jako vystřižené z amerického filmu XDDD



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Heh tak toe úžasný...obě dvě videa...XDD