úterý 15. dubna 2008

Odpad mého života II

  • Před pár dny se mi zdál super námět na povídku a já se dokonce dala do sepisování. Tak uvidíme, jestli to dopíšu. Byla bych ale ráda, kdyby ano, jelikož to má vcelku pěkně drsný konec, s nímž jsem zatím po formální stránce spokojená. Uvidíme, jak s časovým odstupem obstojí.

  • Dostala jsem chuť na nějakou mangu a tak jsem se vrhla na MPD Psycho. Na tuhle mangu jsem narazila díky Hisa-chanovi, který si ji oblíbil a já si řekla "Proč ne?". Zatím jsem přelouskala první kapitolu, ale vypadá to na solidní guro s detektivní zápletkou, což by se mi líbit mohlo.

  • Do rukou se mi dostaly dvě igelitky nových knížek, jelikož otec jedné sestřiny známé vyklízel knihovnu. Dal nám je úplně zadarmo a ještě by pár igelitek mělo přibýt. Většinou je to sci-fi a fantasy, ale najdou se tam i žánrové výjimky. Ne všechno mě láká, jenže představa, že by ty knihy vyhodil se mi ani trochu nelíbí. Nejvíce se asi těším na dvě knihy o R.A. Heinleina, od něhož už jsem přečetla Hvězdnou pěchotu. Jeho styl psaní i vnímání světa se mi líbí, naneštěstí to však nějakou chvilku zabere, než se k němu dostanu.

  • Tenhle týden je vražedný. Musím urychleně dočíst knížky z knihovny a vrátit je, abych se pak mohla vrhnout na samé učení. Datum přijímaček se mi ošklivě blíží a já si začínám říkat, že jsem zase jednou něco odkládala moc dlouho...

  • Navíc bych ještě chtěla do neděle stihnout nový vzhled na BL, což tedy ale asi nezvládnu. Sice vzhled sám o sobě mám hotový, ale ten převod stránek mi zřejmě zabere podstatně víc času. Což znamená pozdější aktualizaci. Ale jinak to nejde.

  • 2.4. vyšlo nové DVD od B-T, které obsahuje záznam z jejich letního On Parade festu, na němž účinkovalo mnoho skupin. Ani nemusím koukat na setlist, aby mi bylo jasné, že to tedy rozhodně nebude DVD zaměřené jen na ně. Stejně bych ho ale chtěla vidět, jelikož je to pro Buck-Tick zcela nová zkušenost. Bohužel to zatím nevypadá na to, že by ho chtěl někdo uploadnout na net, což se u DVD stává často. Ono není divu, když to zabere takovou spoustu času, ale jedna ochotná dušinka by se přeci najít mohla *prosebný pohled*Asi mi nezbývá, než se modlit za zázrak... (Sarah, přimluv se u svého osobního kami XD)

  • Včera jsem projížděla mangy na The Evil Empire a narazila na první kapitolu Interview s upírem. No, nestahovala jsem, protože některé věci jako mangu vážně vidět nemusím. Interview a Shakepeare rozhodně patří mezi ně.

  • Brzy asi budeme bez koček. Jedna neustále usiluje o spáchání sebevraždy a té druhé asi zakroutím krkem. Drahý Kostíček si totiž přivykl celé dny a celé noci sedat v koupelně na umyvadle a mňoukat. Dneska dostal plyšákem a hezky se proletěl...

  • Oficiálně se mi také potvrdilo, že jsme rodina totálních magorů. Doporučuji sešrotovat, zahrabat a zapomenout, lepší už to s námi asi nebude x_X

Žádné komentáře: