úterý 8. dubna 2008

DN doujinshi

Včera večer jsem začala prolézat Aarinfantasy, abych vyhrabala nějaká doujinshi na DN a zřejmě to tam bude na déle, jelikož je jich tam opravdu hodně. Bohužel většina z nich je na nejoblíbenější pairing lidu - L x Kira, což mě vůbec nic neříká. Ty dva jsou skvělí nepřátelé, ale do postele bych je netahala. Navíc mě u nich štve, že v takových 90% případů je L seme. To se mi k němu ale vůbec nehodí. Červenající se Kira a nad ním L se sebevědomým pohledem, to si fakt nedokáži představit x_X Když už tenhle pairing, tak aby byl Kira seme a L z toho nebyl moc nadšený.

Docela hodně věcí je taky na páry Mello x Matt a Near x Mello. No...Mello x Matt se mi vcelku zalíbilo, ale to je asi práce několika stripů od SilentRiper, u nichž jsem se bavila, zatímco se mi stahovala doujinshi, protože pokud jde o Matta, tak v anime jenom přeběhl po obrazovce x_X Jsem zvědavá, jaký na ty dva budu mít názor, až si jednou přečtu mangu. Na Mella jsem si nějak během animka nevytvořila názor, takže u něj zase zapracovaly obrázky od SilentRiper. Je ale fakt, že když se teď nad ním zpětně zamyslím, nebyl zas tak špatný...


Totéž se ale rozhodně nedá říct o Nearovi. Tu lacinou napodobeninu Ela jsem vážně neměla ráda, díky čemuž všechny kombinace obsahující jeho padají. Ani znásilnění bych si s ním nestřihla.

Pokud jde o mé oblíbené páry, tak už během koukání na seriál jsem se rozplývala nad představou Kiri a Terua. Teru byl Kirou posedlý a udělal byl pro něj skutečně cokoliv, což samozřejmě poskytuje spoustu prostoru pro fantazii. Pravda, ti dva se osobně setkali, až když byl Kira poražen, ale co autor nevidí, kvůli tomu se nezhroutí XD Teru mi přišel vážně roztomilý *_* To jak Kirovi bezmezně věřil a byl ochoten pro věc přinést jakoukoliv oběť... Navíc ta jeho minulost... *zatají, že jí v paměti nejvíc uvázl ten okamžik, kdy ho spolužáci svlékli a svázali* Jen nechápu, proč ho na konci zničehonic kreslili tak šeredného x_X To že člověku trochu hrábne hned neznamená, že se z něj stane strašák do zelí x_X.


(klik)

K těmhle dvěma jsem zatím nic nevyhrabala, což mě trochu znervózňuje. Copak by se na ně nenašlo ani jedno jediné maličké doujinshi? *smutná chibi očka*

Jinak, jedna animačka k těm dvěma - zde XDDD

Co jsem ale našla (a navíc jako první!) byla krátká záležitost Namikawa x Mudou! Reijimu jsem věnovala pozornost už od začátku, protože je přesně můj typ. Mudoa jsem si ale také všimla, jelikož byli spolu s Reijim jedinými bišíky mezi Yotsubáky x_X Díky tomu jsem je trochu dávala dohromady už při sledování seriálu. Ovšem až u toho doujinshi jsem pochopila, jak sladký pár ti dva jsou *záchvat fangirlingu* Z pár fanartů a ještě dvou doujinshi jsem sice nabyla dojmu, že je mezi lidmi dost velká tendence dělat z Reijiho uke, což se mi tak trochu příčí, ale lepší něco než nic ^.^;;

Ukázka z doujisnhi Re-commended tady a tady.

Jediným problémem u doujinshi je, že je to doujinshi...Většina z nich je strašně krátkých, bez překladů a s raitingem G, což mě tedy překvapilo nejvíc O.O Čekala jsem, že u doujinshi bude více NC-17, ale já mám problémy něco takového sehnat...a když, tak je tu opět problém s tou délkou. Prostě je to takové nic moc x_X Proč doujinshika nemůžou kreslit něco...no...pořádného, co by se dalo označit alespoň za onevolumovku? *naivní pohled*

Mno jo, já radši končím...

7 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Sokovane zira na animaci svijejiciho se Raita a bruneta... T´Sal!!!!!!!! To bylo zakerny!! Moje oci, au au au...

T'Sal řekl(a)...

Náhodou...Kira a Teru tam jsou sladcí *_* XDDDD

SarahAlex řekl(a)...

Koukám na tu sólo fotku bišíka a čtu "Klik.". Fajn... tak jsem klikla.

Další slovo, které ze mne vypadlo, bylo "F*ck!!!". :oD :oD

Taylor řekl(a)...

Ten taneček je asi dost populární, už jsem to samé viděla i v L-verzi :)

A díky za to doujinshi s Namikawou, to si musím stáhnout. Proč mě nikdy dřív Namikawa v nějakém pairingu nenapadl? *zahanbeně*

Jinak viděla jsem kdysi jedno doujinshi s Mikamim, ale vůbec netuším, jak se jmenovalo a navíc tam to bylo myslím na pairing Matt/Mello. Mikami se tam ukázal snad jen na jediném obrázku, kde cvičil aerobik s Gevannim XDD

T'Sal řekl(a)...

SA : Nevím, jak Kira, ale Teru (ten bišík s klik) by se ti asi líbil. Sexy a navíc kombinace mrazáku a oddaného štěňátka *_*

Tay : Jop, já na to taky viděla spoustu variací, ale vidět v tom zrovna tyhle dva XDDD
Nepárovala jsi Namikawu, protože...sis ho šetřila jen pro sebe? XD

Seel řekl(a)...

"To že člověku trochu hrábne hned neznamená, že se z něj stane strašák do zelí x_X"

- tak díky tomuhle jsem smíchy málem spadla ze židle XD Souhlas, taky to nechápu. Normálně je totiž Mikami fakt kus ... na rozdíl od Raita jsem ho měla ráda, a to jeho "SAKUJO" ... bezkonkurenční XD

T'Sal řekl(a)...

Seel : Doporučuji na židli připevnit bezpečnostní pásy. Nerada bych, aby mi pak přišla nějaká žaloba XD

Fyzicky je Mikami rozhodně hezčí než Kira, ale na tom konci mě tedy srazili na kolena...
klik
S hrůzou jsem čekala, jak pak zpaskvilí i Kiru, ale ten to přežil v kráse *oddychla si*
BTW, kruci...jaký "sakujo" furt? Já na to narážím všude, ale vůbec si nemůžu vzpomenout o co jde ^.^;