úterý 11. března 2008

Yaoi řetězák

Dostala jsem další dáreček v podobě řetězáku, což je u mě rozhodně vítáno. Tentokráte je však od Taylor. Tenhle je zaměřen čistě na můj postoj k yaoi, takže v něm asi moc nových věcí, o nichž bych tu ještě nemluvila, nebude. Ale stejně se bavte ^_^



1. Yaoi. Určite toto slovo poznáš (ak nie, kšá, tento obežník nie je pre teba) a vieš čo značí. Preto prvá (ne)očakávaná otázka: Ako si sa dostal(a) k yaoi? Spôsob, čas, miesto... čo len chceš...
No...to jsem tak jednou před 4-mi lety hledala nějaké obrázky Sephira....^__^

2. Ók, fajn, prejdime ďalej: Kto bol tvoj prvý yaoi pairing (či je z yaoi alebo je to len fiktívny pairing nie je podstatné)? Čo si na ňom najviac milovala a stále miluješ? Opisuj podrobne!
První...Asi Sephiroth a Cloud...to víte, z nouze ctnost. Moc jsem se v tom nevyznala, tohle se všude propagovalo, tak proč ne XD

3. Určite ťa teraz chytá nostalgia...*zatrasiem s tebou a ideme ďalej* Aký je tvoj momentálny najobľúbenejší yaoi pairing (či je z yaoi alebo je to len fiktívny pairing nie je podstatné)? A prečo je ním práve on? Plus, ak môžeš, nakresli (haha) alebo dodaj nejaký drollable obrázok tohto páru.
Chytá mě maximálně záchvat vzteku, ale to pokaždé když si vzpomenu na toho peroxiďáka...
Hmm...nejoblíbenější...asi Atsushi x Hisashi. Kdo by je nemiloval! Dle mého se skvěle doplňují, tak trochu se i vzájemně krotí a navíc toho spolu určitě i hodně prožili. Když ty dva sledujete v interview, je to prostě podívaná za všechny prachy. Jenom nechápu, proč si teď začali říkat "pan Sakurai" a "pan Imai" x_X


(autor neznámý)

4. Jasné, tých milujem (asi) aj ja :D Teraz nasleduje ťažká skúška – skús si oboch predstaviť s nejakou ŽENOU! Ťažké, že? Zákerné, že? Zatni zuby a opíš nám to čo najpodrobnejšie.
Já bych řekla, že spíš ne...nebo B-T znáš? XD
Ehm...a můžu být ta žena já? XD Nedělá mi problémy si jakéhokoliv oblíbence představit ve spojistosti se ženou (rozuměj mnou), protože to je u mě většinou první párování...až pak přijde na řadu mužské osazenstvo XD Asi u mě ten yaoismus nepostoupil až tak daleko, jak jsem myslela...

5. To bolo vyčerpávajúce...teraz ti trošku uľavím, oboch tvojich miláčikov spáruj s nejakým iným mužom...to už bude ľahšie,nie? :D
Víceméně jsem v B-T už alespoň jednou spárovala všechny se všemi. Nejsem zastáncem monogamie a razím heslo "čím víc, tím líp" XD

6. Čo by si robila keby si sa s nimi stretla? (pre menej odvážne) Aká by bola tvoja reakcia, keby si ich videla pri „tom“? (pre odvážne :D)
Pro méně odvážné : Zatáhla je někam do uličky a donutila je dělat věci....(pokračování dole)
Pro odvážné : ...pohodlně se usadila a pořádně si ten pohled užívala. (alespoň pro začátek, než bych se přidala XD)

7. Ok, ok, dáme im už pokoj....ale tebe nie *evil smile*...ak by si bola chlapec, „taký“ chlapec, čo by si chcela byť? Uke alebo seme? (zváž všetky pre a proti!)
Odmítám si představovat takové horory! Ale jinak jsem se vždy považovala za seme s drobnou příměsí uke, aby to nebylo stereotypní.

8. Koľko času týždenne venuješ yaoi/sh-ai? (čítanie mangy/doujinshi/slashov, yaoi anime alebo hry)..
čtení a koukání minimum, kdyby se do toho počítalo i snění, tak...uhm... 2 až 6 hodin denně? Záleží na tom, jakým obdobím zrovna procházím...jestli více homo, nebo více hetero XD

9. Tvoje naj-yaoi anime a manga?
yaoi : Ai no Kusabi a Zetsuai (i když tam toho moc neukázali, manga)
SA : Loveless (anime) a Fake (manga, jistě, 7. book...ale upřímně...mě tam ta akce nakonec ani moc neseděla)

10. Prejdeme k ťažkým závislostiam....stáva sa ti, že si domýšlaš „veci“ aj v reálnom živote? Ideš po ulici a divoko sa obzeráš okolo seba, či „niečo“ neuvidíš?
Když jdu po ulici, tak koukám před sebe a nevnímám, ale jinak ano...domýšlím, kde můžu a jak můžu.

11. Poznáš sa s reálnym homosexuálom?
Uhm...ne, pohybuji se jen ve společnosti žen, ale tak polovina z nich o sobě prohlašuje, že je bi. Počítá se to?

12. Považuješ reálny vzťah dvoch mužov za rovnako sexy ako ten v anime/mange/slashoch? Aký je tvoj názor na homosexualitu ako takú?
Homosexualitu neřeším...někdo rád ženy, někdo muže, někdo květák...
Rozhodně, pokud nemluvíme o nějakých šeredných exemplářích rodu mužského. Těm ale většinou pomůže jen kamion, takže co XD Začínám zjišťovat, že když se sejdou dva průměrní týpci, nějak se složí a je z nich lehce nadprůměr...divná, co XD

13. Vadia ti negatívne názory na yaoi hlavne zo strany chalanov/ mužov a antiyaoistiek?
Pokud mě chcete skutečně hodně, ale hodně naštvat, použijte tohle. Jen bych ještě doporučila, abyste si předtím uspořádali všechny věci a objednali hezké místo na hřbitově.

14. Napísala si niekedy nejaký slash? Ak áno, z čoho a ako ďaleko si zašla?
Slash a celkově ff moc nepíši, jelikož mě někým jiným daný charakter a fakta nepříjemně svazují, ale něco málo na účtě mám...většina skryta v mém PC. Ta skrytá většina jsou převážně nedopsaná PWP, když ale začnu povídku s dějem, tak se horko těžko dostávám na PG-15. Nějak to furt neumím skloubit T_T

15. Prejdime k tabu...aký je tvoj názor na rape / crossdressing / shotacon?
Kde?! *očka jí zazáří* Aha, takhle... *smutná*
Rape - No...romantické milování je sice roztomilé, ale brzy omrzí. Je to parádní pocit mít nad někým převahu a dělat si s ním, co se vám zlíbí...
Crossdressing - miluji, když muž vypadá jako žena, ale pokud by v tom dotyčný měl vzhled nepodařené transky, tak to s klidným svědomím oželím.
Shotacon - raději nou cement, nebo na mě vlítne nějaká zásahovka XDDD

16. Stalo sa ti, že si potom, čo si začala sledovať yaoi začala nenávidieť (takmer) všetky ženské charaktery?
S anime jsem začala u yaoi - tam ženské nevidíte, ale když jsem začala poznávat, jak si Japonci představují ženu, tak jsem takových 90% odepsala. Jinak proti ženám rozhodně nic nemám, vždyť s nimi se taky dá dělat spousta věcí *devil*

17. Obľúbená yaoi manganaka?
Ayano Yamane, Tori Maia a kdokoliv, kdo kreslí hard (ale opravdu hard) yaoi a nesnaží se přitom o příběh.

18. Obľúbená yaoi hláška?
"Ach bože, jsi tak úzký!" nebo "Ty musíš být ještě panic!" - těžko říct, která z nich mě dostane k zemi dřív XD

19. Myslíš si, že sa ešte niekedy yaoi-žáner vyhrabe zo svojej clichéidnosti? Otravuje ťa to už teraz?
Ať už mluvíme o yaoi nebo SA, tak je to o vztahu nebo o sexu....na to se nedají do nekonečna psát romány plné originality, takže těžko. Zajímavé věci s příběhem nacházím (vyjma pár výjimek jako Zetsuai) už jen tam, kde je vztah až na druhém místě (Fake, Wild Adapter).
Když už jsme ale u těch klišé v yaoi, přišel jste už někdo na to, jak někoho kouřit a přitom si u toho ještě povídat? Fakt by mě to zajímalo....o_O

20. Priznaj sa! Začínala si s yaoi už pred osemnástkou? *perv smile*
Začínala, ale bylo to na těsno. Hold mě zkazila až Sarah Alex XD

21. K čomu máš vďaka yaoi nenávisť,odpor alebo aspoň rešpekt? *kukurica*
Kdybych byla chlap (což díky Gacktovi nejsem), smekla bych před nekonečnou výdrží našich drahých biší nad-samců, ale jinak asi nic...
(Proč všichni začali nesnášet kukuřice? Ta scéna byla dokonalá! XD)


A koho tímhle dotazníčkem obšťastnit? Přiznám se, že se musím hodně, ale opravdu hodně přemáhat, abych nenapsala Lenne. Ta by z něj měla jistě velkou radost XDDD

Jinak Mě už napadá jen Sarah...o_O

11 komentářů:

Lenne řekl(a)...

Už když jsem ten řetězák viděla u Taylor, byla jsem přesvědčená, že to uděláš:o). Myslím, že ti musím poděkovat, že jsi mě nakonec ušetřila utrpení:o).

T'Sal řekl(a)...

Mno jo, musela jsem se zfetovat dvěma kapučíny, ale nakonec jsem se slitovala XD BTW, to je má škodolibost tak moc průhledná? XD

Gladness řekl(a)...

Ehmmm S tim panicem a "jsi tak uzky" jsme se nejak nevedomky shodly... XDDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad : Tyhle dvě věty poznamenají každého, kdo se setkal s více jak třemi yaoi XD

Tinusa řekl(a)...

Jedno z najlepsich co som citala 8DDD *moja branica*...a Lenne asi nepotesim, ale uz bola trafena rehniiskem XD

T'Sal řekl(a)...

Tinusa : XDDDDDD Rehní je to podobné XD

Lenne řekl(a)...

Není, T-Sal, vůbec ne...:o).

To je jen legrace, že? Nemusím jít k Rehnii, protože tam nenajdu své jméno pod tímto řetězákem, že ne...?

T'Sal řekl(a)...

Lenne : Bohužel, nebylo ti přáno XDDDD

Taylor řekl(a)...

Jsem tu jediná solidární osoba, která to poslala jen po lidech yaoismem potrefených a nechtěla obtěžovat antiyaoisty? :DD Jinak s tím "úzkým konečníkem" - u toho se taky vždycky válím po zemi. Já bych nemohla být seiyu, fakt nemohla. Asi bych jim ve studiu umřela :DD

T'Sal řekl(a)...

Taylor : moje snaha by se měla taky počítat XD
Mno jo, jsou to věty, které dokáží zkazit požitek i z té nejdokonalejší (v jakémkoliv smyslu slova) scény... lol, to by náhodou mohlo být vtipné, kdybys dabovala XDD

Gladness řekl(a)...

Spis dramaticka.... "10 000 yenu, že Taylor padne k zemi po 2 minutách!!!" XDDD