čtvrtek 27. března 2008

Smetiště keců

Nadešel čas na další smysluplný příspěvek, plný hodnotných úvah o důležitém dění v mém záživném životě. Aneb ironie forever XD


Jednou za čas, když se probudí můj masochismus, si otevřu nějaký ten hodnotný článek na Novinkách a chvíli koukám do diskuze. Díky tomu jsem se naučila jednomu velice důležitému poznatku - za vším hledej politiku! Utopilo se dítě? Za to může ODS se svými reformami! Objevil se nový typ spamu? V tom má prsty Paroubek! Co to s těmi lidmi je, že tyhle magořiny musí tahat úplně do všeho? A ta jejich schopnost argumentovat je také okouzlující...většinou končí u "Jdi se vycpat, Socko/Modrý demente!" x_X

Tak nějak se mezi komenty k jednomu článku na novinkách objevila i zmínka o stavebnici Savě a já hned nostalgicky zavzpomínala, jelikož jsem si s ní hrála velice ráda...než začala ubývat..a ubývat... XDD Asi se po ní někde mrknu *_*



Z neděle na pondělí se mi podařilo vyškrtnou poslední zbytečnou věc, která mi jen krade čas - spánek. Celou noc jsem totiž zase koukala do stropu...ve tmě vypadá o dost lépe než během dne. Asi to bude tím, že není vidět... Kupodivu jsem druhý den i vstala do školy, co víc překypovala jsem energií. Pro jistotu jsem si tedy ráno dala kávu, což obvykle nedělám, a spořádala spoustu cukru a čokolády, ale po většinu dopoledne nebyl problém. Akorát ke konci už jsem se nějak nedokázala soustředit a furt jsem myšlenkami létala někam jinam. Když konečně nadešel čas spánku, byla jsem ráda...když jsem se probudila druhý den kolem 12, tak už mé nadšení tak velké nebylo...ani si nevzpomínám, že bych slyšela budík XD

Už ani nevím, kde jsem narazila na následující video o upírech. Upíři lidstvo vždycky přitahovali, hlavně pak protože jsou symbolem vzrušujícího vášnivého sexu, nespoutaného života plného tajemství a všeho, co naše mysli musí schovávat před stanovami společnosti. A navíc ta kombinace s Enigma *_* Budu muset prohrabat céda...




Konečně jsem zjistila, jak se jmenuje ten sexy týpek s tím mňam sexy hlasem v reklamě na Pims - Pedja Bjelac *rozpouští se*


(ehm...lepší fotku jsem s ním nesehnala ^.^;;

5 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

No, jako mírně přitroublý Karkarov v HP 4 mi tak sexy nepřipadal. :oD

T'Sal řekl(a)...

jo, když jsem hledala fotku, zjistila jsem ale, že se mi tam nelíbil kvůli vousům.

Kira řekl(a)...

Ehm.. jenom taková drobná informace k té Enigmě. Je to remix s Nine Inch Nails (má nej kapela), to, co tam křičí v pozadí a dodává tomu ten drsnější "vzhled", to je píseň od NIN. :)

T'Sal řekl(a)...

Kira : Mi ani nepřišlo XD Ale beru na vědomí ;)

Alizbeta řekl(a)...

Upíři, Enigma a NIN tak to byla ňam kombinace ^.^