pátek 7. března 2008

Perex

Už dlouhou dobu mě štvala délka mých příspěvků a počet obrázků a videí, které se mi zobrazují na úvodní stánce, protože to občas nabíhá pekelně dlouho (a to nechci ani pomyslet na ty, kteří trpí pod krutovládou modemu!). Přemýšlela jsem, jak to udělat a opět jsem si stýskala nad Livejournalem, kde taková možnost zkracování příspěvků je. Naštěstí jsem vyhrabala návod, v němž se popisuje, jak si podobnou vymoženost zřídit i na zde, na Blogspotu. Sice lze navolit jen jedno jediné nastavení pro všechny příspěvky a ještě k tomu trochu stupidní, ale lepší něco než nic.

Ode dneška se bude na hlavní stránce zobrazovat jen jakýsi úvod, pod nímž (bohužel trochu nenápadně a jinak než bych chtěla) bude odkaz "Chcete vědět víc?" (nezapomenutelná hláška z Hvězdné pěchoty). Kliknete-li na něj, zobrazí se vám celý příspěvek.

5 komentářů:

autor řekl(a)...

dobry den, nemohla byste prosim pridat navod na perex, nikde to nemohu najit
pet

T'Sal řekl(a)...

Jestli ovládáš angličtinu, tak já to dělala podle tohoto návodu. Pokud ne, můžu zkusit přeložit.

pet řekl(a)...

dekujuuuu, zatim mi to zrusilo stranku :)))) nekde jsem se minul,pozdeji se k tomu vratim, no a aspon si tady u vas neco prectu ;)

Elle řekl(a)...

eh mne by sa to zislo, bo sa v tej stranke vobec nevyznám :( XD . . . staci strucne . . . pliiis *psie oci*

P.S.: super blog ;)

T'Sal řekl(a)...

Elle : Návod jsem přeložila zde . Snad pomůže