úterý 11. března 2008

Harry Potter in the Hood

A další video-parodie na Harryho Pottera, víceméně skutečně jen na tuto mou oblíbenou, milovanou, ctěnou, *doplňte co je libo* postavu, která mi zacláněla v celých sedmi knihách, díky čemuž byl chudák Severus degradován na Harryho křoví. Pravda, v posledních dvou knihách to vytáhl na vzrostlejší strom, ale nějak jsem vám kvůli tomu nechcípala nadšením.

Navíc je to parodie i na můj stejnou měrou oblíbený styl "hudby" (neptejte se mě, jak se to jmenuje) a to dokonalá. Od zlatých řetězů až po spoře oděné dívky a namachrovaného...uhm...zpěváka. I když s tím si moc velkou práci dávat nemuseli, jelikož to Harry zvládl sám a s přehledem XD




6 komentářů:

Taylor řekl(a)...

*omdlela*
Tak toto je... husté :DD (vhodnější adjektivum mě nenapadlo :DD). Zvlášť ten refrén je dost chytlavý. Asi mu bude znít v hlavě ještě delší dobu :DD

T'Sal řekl(a)...

Asi si najmu nějaký zdravotní personál a na podlahu položím něco měkkého, než se mi tu někdo zraní XD
Ale ano....refrén si tu taky furt pobrukuji XD

srandistka řekl(a)...

*válí se smíchy po podlaze*

Ejč Pidy?:D:D Vážně...hustý:D. A "nejzajímavější" je konec...:D Prostě díky za tohle video!:)

T'Sal řekl(a)...

Srandistka : Nemáš zač. Jen jsem odkázala na něco, na co odkázal někdo jiný. To se svým off topic mozkem ještě zvládám XD

srandistka řekl(a)...

Šikula, T´sal, šikula:) ^_^

Alizbeta řekl(a)...

LOL.. no to je moc! ježiš..XDDD