neděle 9. března 2008

Filmová béčka s Glad

Tak nadešel další čas Gladnessiny návštěvy. Můj drahý otec odjel spolu se sestrou na každoroční výlet do francouzských Alp, díky čemuž budu mít něco málo přes týden klidu. Hned jsem využila toho, že se nám náš mírně přeplněný byt trochu uvolnil a pozvala Gladness na menší návštěvu...




Při domlouvání termínu to zase bylo poněkud zajímavé, jelikož se musela něco učit či co, ale nakonec jsme se dohodly, že přijede v pátek a odjede v neděli dopoledne. Vzhledem k tomu, že ještě musela v pátek do školy, byl její příjezd do Litvínova plánován na půl osmou večer, což jsem se kupodivu dozvěděla celý den předem! *stále v šoku*

Po menším hororu před odjezdem poloviny mé rodiny (otec nemohl najít pantofle a samozřejmě si myslel, že jsme je někam daly my), byl konečně klid, i když ne na dlouho, protože o hodinu později Glad vyjížděla z Prahy a já měla dvě hodiny na to, abych tu z toho udělala byt. Stihla jsem to jen taktak...

Na nádraží jsem přijela o pár minut později, protože se mi nechtělo 20 minut čekat. Naštěstí nám skoro ihned jel autobus zpátky, takže jsme doma byly rychle. Akorát jsem přišla o dvacet korun, jelikož si Glad přivezla jen pětistovku. Chudák řidič se musel asi dost zhrozit, když tím chtěla platit 17-ti korunovou jízdenku XDD

Doma nás nikdo nečekal, protože máti zase někde poletovala a přišla až později. To nám samozřejmě vůbec nevadilo.

Celá návštěva probíhala ve velmi, velmi líném tempu. Máti si sice vymyslela nějaké stěhování obýváku a přeskupování nábytku, ale jakoukoliv pomoc jí jsem odmítla, jelikož už jsem s ní třikrát stěhovala kuchyni a dvakrát obývák. Navíc se mi současné seskupení líbilo x_X

Celou sobotu jsme zůstaly v posteli, drbaly, lítaly po netu a koukaly na filmy. Bylo to takové příjemné, vysmáté pozdní odpoledne a večer strávené u béčkových filmů. Nejdříve jsem nám zapnula komedii Battle Royale II (o tom se tu asi ještě rozepíšu zvlášť), u čehož jsme chvílemi doslova chcípaly smíchy. Obzvláště když se na scéně objevil pan "učitel" se svým jedinečným hereckým stylem nebo spasitel vesmíru a jeden z přeživších minulého dílu se svými super buclatými tvářemi XDD

O zábavu se nám postaral i Hellboy, jediná kvalitní filmová podívaná toho večera, protože po něm následoval film Octopus II - pokračování filmu o obří chobotnici, takže co myslíte, jaké to asi bylo XD Kromě filmů a idiotů na netu se nám o zábavu postarala i série knih Tajemný Amber, kde jsme zdrbly celé Oberonovo potomstvo, rozebraly, kdo se nám líbil, kdo ne (Dara není blbá! XD) a chvíli se kecalo i o slashi na tuhle sérii. Ani jedna z nás (obě yaoistky) tyhle dvě věci ale dohromady příliš nespojovala. Zůstaly jsme jen u incestu XD

Když se pak v neděli dopoledne Glad zase balila domů, přišla jsem o další dvacku, protože stále měla jen tu pětistovku x_X A pak si ještě málem řekla o peníze na autobus do Prahy...chudák já! XDDD

Hmm...moc toho není, co? Ale nic víc, čím bych tohle vyprávění zpestřila mě nenapadá, hold se toho tu moc nedělo, což mi připomíná následující debatu z chatu, kam se za mnou Glad přišla podívat, aby mi pomohla nahnat hodiny v naší místnosti o VK :

Glad : Heleď, pokoušela jsem se napsat příspěvek na blog, ale nějak jsem si nemohla vzpomenout na to, co jsme dělaly... XDDD Ležení na posteli, v pyžamu a u notebooku se mi tam moc pěkně nevyjímalo...XDDD

Já : Mno...ale nic jinýho jsme bohužel nedělaly (>_<), leda by sis něco vymyslela XD

Glad : Lol, a co jako? XDDD Že jsme si vyjely na projížďku na kole do Mostu, zašly do cukrárny, navštívily tvoji starší (neexistující) vdanou sestru a pohrály s tvými neteřemi? XDDDDDDD

Já : Mno, mě napadl spíš útok mimozemšťanů, úprk před vládními agenty a boj s japonskou mafií XD

Glad : Lol...XDDDDDDDDDDD Naše myšlení je opravdu podobné... Ty jsi šílená a já domácky založená.. Ha ha ha ha...XDDD

Já : Ne, já mám pud sebezáchovy a ty máš ráda horory XD

Glad : Hmm, a nemá to být spíš obráceně?

Já : Ne...neteře jsou horor...obzvláště pokud si s nimi mám hrát XD

Glad : XDDD Fajn, ty si utíkej před yakuzou a já se budu raději věnovat dětem... XDDD

Já : Yakuzo! Pojď na mou hruď! XD

(btw, že bychom si už rozdělily role v našem budoucím společném životě? XD)

A to je vše přátelé! Tedy pokud se mi náhodou něco nevybaví... XD

3 komentáře:

Gladness řekl(a)...

Pockat?! Spolecny budouci zivot?!?!? *vypadly ji oci z dulku*

T'Sal řekl(a)...

*andělský výraz a úsměv od ucha k uchu*

Gladness řekl(a)...

Jdu si dat panaka....