středa 19. března 2008

BL fórum

Tak mi zrušili fórum. Vážně úžasné. Ještě nějaké dobré zprávy? Já jen abych se zbytečně nesnažila si vyrobit dobrou náladu (>_<).

Ráno jsem si ho zase chtěla pročistit od spamu, což je každodenní rutina a nutnost, tak jsem si klikla na záložku a ono nic. Chyba 404 - soubor nenalezen. WTF? Fórum sice vždycky pracovalo jako po smrti, ale když nenaběhlo, tak se objevila jen čistá, bílá stránka. Ne tahle stupidní hláška. Kouknu tedy do souborů na svém účtu a.... všechno pryč... tedy pokud jde o soubory fóra... a databáze taky čistá. Nejsem si jistá proč.

E-mail mi od Webzdarma nepřišel, což považuji za trochu hloupé. Přeci jen by mohli písnout, kde se stala chyba. Možná mě smázli, protože jsem překročila povolenou velikost databáze, ale v tom já se houby vyznám. Prvně nevím, jak ji vůbec zjistím, a za druhé to jde celé dost mimo mě, takže asi budeme bez fóra... Ne že by tedy nějak žilo ^.^;;

Už to chce ten nový vzhled, nějak se ty moje stránky začínají rozpadat XD

14 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Sorry, ze ti tu delam bordel, ale ve svem rozruseni se mi podarily paradne preklepy a to dosti trapne, tak jsem to radeji smazala... XDDDDDD

Jinak k BL foru. To snad nemysleji vazne!???!? Ani se neozvou a smazou to?! Pitomci, fakt... nakopnout je....
Zacnes novy forum? Sice nam to tam posledni dobou nejak extra nezilo, ale na druhou stranu, porad lepsi nez nic...

Btw, bude se mi po nasem foru styskat.... *cry*

T'Sal řekl(a)...

Znovu jsem na to koukala a jestli je velikost fóra, tedy databáze, to co stahuji jako zálohu, tak jsme měli dvojnásobnou velikost - moc příspěvků by se tam tedy nevešlo. To je první problém. Ten druhý je, že ze začátku nás bylo víc, teď jsme tam tak 4 a to ještě jednou za uherský rok, takže nevím, jestli by to vůbec mělo šanci se znovu rozjet...Zkusím zapřemýšlet a vymyslet nějakou alternativu...

Gladness řekl(a)...

Mozna by se to rozjelo snaze... Uz se neda mluvit o uzavrene komunite...kdyz vse zacne od znova... XDDD

T'Sal řekl(a)...

Aby tam nějaká komunita ale taky byla XDDD

Gladness řekl(a)...

No, zkusime to aspon, ne? XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Jak říkám, popřemýšlím...Než ho zase založím, musím vyřešitz ten problém s velikostí, jinak to nemá cenu...

srandistka řekl(a)...

Chtěla bych přihodit své informace o Webzdarma - jsou to šmejdi. Tečka.:D Já je přímo zahlcuju zprávama, protože mi nechtějí vygenerovat nové heslo, jelikož to původní bůhvíproč už nefunguje...a oni? Perfektní ignorace. Hodlám si zjistit adresu a počíhat si na hlavního správce s bombou na těle xDD. Takže co z toho vyplývá: Nemáš doma rozbušku? *naděje v očích*

T'Sal řekl(a)...

srandistka : Já u nich mám troje stránky již řadu let a doteď jsem s nimi neměla nejmenší problém T_T

Ketty řekl(a)...

A co takhle to fórum přesunout úplně jinam? myslím, že stránek, nabízejících forum zdarma je docela dost =)

T'Sal řekl(a)...

Ketty : Oh, vážně? Já vím jen o serverech, které poskytují místo pro web nebo blog. Mohla bys doporučit?

ketty řekl(a)...

http://www.proboards.com/index.html
www.siteboard.de
http://phpbbnow.com/
http://xxxfaster.net/
http://rapidforum.com/
atd, atd =) stačí, když si člověk do googlu zadá free forum, ale tyhle jsou osvědčené minimálně tím, že na fóra na těchhle stránkách chodím =) a myslím, že angličtina nebude problém =D stejně se to dá přepsat ^.~

T'Sal řekl(a)...

Ketty : jj, hledala jsem, ale slyšet doporučení vždy uklidní XD Teď tu koukám na http://mujboard.i-cz.net

Ketty řekl(a)...

tak ten neznám, s tím ti nijak neporadím =)

srandistka řekl(a)...

T´sal, to se máš, já psala jen své osobní zkušenosti;).