středa 6. února 2008

Přírůstek do šatníku

K mému nezměrnému překvapení mě dnes brzy ráno (rozuměj v 11:00) vzbudil pošťák, že prý pro mě má dobírku za 3 500,-. Přestože jsem byla rozespalá, ihned mi došlo, že jsou to mé nové lolita šaty, které jsem si objednávala z hongkongského butiku Anna House. Já u sebe ovšem tolik peněz neměla, jelikož poslední výplata si tu zatím hověla v mé poličce v podobě složenky a tu by asi nepřijali. Smutně jsem je tedy požádala, aby mi nechali balíček na poště. Očekávala jsem totiž, že mi rovnou hodí lísteček, větší balíky mi sem nahoru nikdy nebrali. Mým plánem tedy bylo vybrat onu složenku, až mi přijdou šaty, abych nemusela na poštu dvakrát. Takhle mi to přivezli až pod nos a ono nic x_X Navíc mě překvapilo i to, že balík přišel hned druhý den po odeslání O_O

Odpoledne sice přišla kámoška, ale nevadilo jí (nebo to alespoň tvrdila) se mnou zajít po čtvrté hodině odpolední na poštu, kde bych si konečně balík vyzvedla. Wai! Konečně byly moje nové šatečky doma!

Obsahem balíku byly dvoje lolita šaty - jedny bílo-růžové, druhé modro-bílé, jedna sukně made by Pet-chan, dvoje bombarďáky a tři spodničky. Hodně co ^^; Ty modré šaty jsou tedy sestry, ale vzhledem k tomu, že máme stejnou velikost, tak to nic moc neznamená XD Co se týče té sukně od Pet-chan, tak ta se oproti zbytku dost prodražila, jelikož stála šest stovek a to je na sukni hodně. Normálně bych to asi nevzala, ale :
  1. Jsem ujetá na kytkaté vzory a tahle je dělaná z tááák pěkné látky *__*
  2. Pet-chan tu sukni připomněla v době, kdy jsem měla utrácecí náladu a má klávesnice bohužel byla rychlejí než rozum ^^;;
Časem dodám nějaké super-stupidní fotky, ale to bude muset počkat, až se mi zase vyklidí domácnost XD


5 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Doufam, ze se brzo nechas vyfotit a posles mi fotky...XDDD

EMO BITCH řekl(a)...

eh nepřivlastnila sis tak trochu moje aty že si je vyfotíš jako SVŮJ přírůstek do šatniku

T'Sal řekl(a)...

Emo bitch: Zatím jsou to moje šaty a jestli budeš poctivě splácet, tak ještě 16 týdnů budou XDDD

Alizbeta řekl(a)...

ale ta sukně od Pet-chan je krásná.. líbí se mi ten vzorek, cenu už jsem, ale nepřekouslaXDD

T'Sal řekl(a)...

Alizbeta: Jo, já teď taky mlátím hlavou o zeď pokaždé, když si vzpomenu, kolik stála XD Ty kytkatý vzory mě jednou zničí XD