úterý 26. února 2008

Odpad mého života

Tak je tu další souhrn událostí, jež se odehrály v nedávné době a jimž se mi nechtělo věnovat samostatný post.




Zase chodím do školy...a snad mi to nějakou dobu vydrží, jelikož i Miluščina nekonečná trpělivost by mohla jednou dojít, což by nebylo zrovna dobré. Ale ty pondělky mě zabíjí. Kde jsou ty doby, kdy jsem si dokázala přehodit režim ze dne na den - jednou jít na kutě v šest ráno a druhý den ve dvanáct, v jednu a bez problémů usnout. O tom si teď můžu nechat jenom zdát, protože v pondělí a úterý mám pravidelné problémy s usínáním. Většinou se mi taková věc podaří až mezi třetí a čtvrtou hodinou raní. Vstávám v šest x_X

Včera jsem se ale i přesto vykopala z postele (což byl výkon po noci beze spánku) a kupodivu jsem na zastávku dorazila včas. Říkala jsem si, jak mi to ráno krásné vychází. Trošku mi zkazilo náladu, že namísto staré dobré a prostorné tramvaje se dvěma vozy poslali tu novou, která je menší a tudíž se tam všichni musíme víc mačkat. Ale budiž.

Krásné, pohodové ráno mi skončilo, když jsme zastavili na zastávce u hlavní brány Chemičáků (takový moc vkusný průmyslový areál zkrášlující naši nádhernou krajinu), kde jsme zůstali trčet, jelikož odřízli proud. Nějaká tramvaj si dala až moc žhavé dostaveníčko s cisternou a proud nejspíš vypnuli dříve než měli vzhledem k tomu, že nám ridička musela volat autobus.

Za pár minut jeden přijel, jenže to bylo zoufale málo na tramvaj, která normálně jezdí s dvěma plně obsazenými vozy. Narvala jsem se tedy do něj, protože jsem stále naivně doufala, že do třídy dorazím dřív než má milovaná lektorka Petra. Ani teď mi však nebylo přáno. Z mě neznámého důvodu ten autobus nejel trasu 4, ale 3 O_O Koukla jsem se kolem sebe, ale nikoho to očividně nepřekvapovalo (a ano, jsem si 100% jistá, že jsem původně nasedla do 4. Od jisté doby si to hlídám). Navíc mě v tom utvrdil fakt, že spolu se mnou na první zastávce mimo obvyklou trasu vystoupilo asi deset dalších lidí, z čehož většina hned zamířila na zastávku dvojky, jejíž trasa v Mostě kopíruje tu 4. *nechápe*

Dvojka mi ovšem právě ujela a tak jsem se nahoru vydala pěšky. Je to vcelku kus, ale dá se. Když jsem se pak vyřízená vydrápala po schodech do třetího patra Bussines centra, v němž má Parole pronajaté místnosti, zjistila jsem, že za mnou jde Petra. Něco mi říká, že si ten můj pozdní příchod hezky vychutnala, byť to nebyla má vina ^^;

Hodně jsme se teď začali připravovat na všelijaké testy, kterými bychom mohli tento jednoletý kurz zakončit. Já původně chtěla jít tuším na TELC, jelikož mi vyhovoval víc, jenže pak se mi Sarah zmínila, že absolventi FCE, oznámkovaní A nebo B, by se mohli v prváku vyhnout pár testům. Na UPOLu sice ještě nejsem, ale proč zahazovat tu možnost, když je tu nějaká šance, že bych se tam dostala. Bylo tedy rozhodnuto.

S tím A nebo B to ale vypadá dost blbě, jelikož jsem se zatím pohybovala vždy kolem 50%, což nestačí ani na složení FCE... Vždycky skončím na úplných stupiditách, způsobených nevšímavostí - špatně si přečtu zadání, přehlédnu polovinu věty apod... a pak taky ta slovní zásoba x_X

*****
Abych si trochu odposlouchala angličtinu, začala jsem stahovat audiobooky HP. Má to sice asi tři giga, ale svůj oblíbený třetí díl už jsem z toho vytřískala, takže za sebou mám i první kapitolu. Při poslechu jsem si četla i anglický přepis knihy, ale ten nejspíš vynechám, jelikož ten týpek, co to předčítá většinou mluví pomalu, jasně a srozumitelně, což je sice fajn, ale mě úplně na nic. Potřebuji si odposlouchat nesrozumitelnou anglinu, jelikož právě ta bude u zkoušek *straší ji vyprávění o nějakém malém harantovi a Portorikánci*

Když už se s tím ale stahuji, tak to doposlouchám a možná se pak dostanu i k audioknihám Upíří kroniky od Anne Rice. K nim už text nemám, jelikož se předčítaná verze od knih značně liší a ani to není tolik srozumitelné...snad se ale přeci jen na tom Potterovi trochu procvičím, protože to bude asi nějakou dobu trvat, než se dostanu ke knihám samotným (číst na PC je ubíjející x_X)

Jediným problém mého drahé Vězně z Azukabanu v audiopodobě je, že je celá kniha v jediném souboru, který trvá několik hodin. to je pak téměř nemožné najít přesně daný čas, kde jsem minule skončila. Celý den tu tedy lítám z notebooku na klasický počítač a kouskuji to na kapitoly. Chudák Matty ale trochu nestíhá a tak to vždycky strašně dlouho trvá, než zareaguje na příkaz. Navíc, což jsem nepochopila, mi program Audicity, který k tomu používám, při načtení audio-souboru o velikosti 650 MB zabral na disku 20GB místa O___O Nepobrala jsem proč... V každém případě k tomu můžu použít jen Matyldu, která má jakožto herní PC největší paměť...i tak to ale vyšlo jen tak tak x_X

*****
Aby se ale neřeklo, že mě v životě potkávají jen špatné věci, tak i jedna dobrá zpráva. Jedna z těch *****, co mi vykrádala Blue Love a neustále ignorovala všechny mé "žádosti" ke smazání těchto dat, to konečně udělala. Rozhodně však ne ze své svobodné vůle. Dozvěděla jsem se, že Blog.cz zřídil jakýsi formulář na hlášení problémových blogů. Stačilo jen zaškrtnout kolonku "ukradený materiál" a vypsat, co všechno ta holka ukradla a odkud. Dala jsem jim info jen o svých věcech, přestože se na blogu nachází mnoho povídek různých autorů, kteří kolikrát ani nejsou uvedeni, a některé recenze asi taky nebudou zrovna její, jelikož její "styl psaní" je vskutku úděsný. O tomhle by si mohla nechat jen zdát.

Přistupovala jsem k tomu však se značnou nedůvěrou, jelikož mi kdosi vyprávěl, jak jemu nevyhověli, protože "nebylo možné vyhledat původ materiálů". Druhý den, tedy dnes, mi však přišel e-mail, že byla má žádost označena jako relevantní, majitel byl vyzván k odstranění a blog dočasně znepřístupněn. Miluji Blog.cz!

O pár hodin později byly materiály smazány. Zkoušela jsem být trpělivá, ale když na tu kravku působí jen metoda biče, tak ať si to užije.

Radost mi trochu kazí, že se na mě vykašlal admin Písmáka. Ta tzv. "autorka" tam má stále na svém profilu povídky z BL a nezdá se, že by se něco dělo. Na poslední e-mail jsem se od Písmáka nedočkala odpovědi, tak jsem poslala další a pak klidně pošlu další, protože jestli mi něco jde tak otravování. Nedovolím ale, aby se někdo podepisoval pod moji práci!

A to je asi všechno...*přemýšlí, ale nic ji nenapadá* Hmm...mno jo, takže "Tády-dády-dá"

4 komentáře:

Alizbeta řekl(a)...

Týýjo,jsem nějak propejný či coXDD Já sem zrovna tuhle stáhla z DCčka sedmý díl HP jako audiobook (ale pak všechno krom kapitol, kde je Snape smazala^^") a Annu Rice poslouchám vždycky u babičky..nějak se holt zabavit musím,že..Nehledě na to, že upír Lestat snad ani v čj nevyšel -.-

Alizbeta řekl(a)...

*jsme nějak propojený.. (a já zjevně mimo, že už ani neumím psát)

T'Sal řekl(a)...

lol, to ti z toho asi moc nezbylo, co? XD Severus je sice v sedmičce častěji, ale stejně je to furt chudé T_T

Já jsem na tu Annu Rice zvědavá. Zatím ji znám jen z filmového podání Interview s upírem.

kuroyume řekl(a)...

Tak s tim vstavanim mi to pripomina to moje usinani - driv v pohode neco psat,prekladat ci jen tak blnout az do rana a pak hura do skoly,ale ted ... ocka se mi zaviraji uz div ne po zpravach a rano abz me z postele nekdo vzkopal o_O ...asi starnu ˚smutne˚ :D
Ale s tema kradezema/kopirovanim ... co dodat,snad jen ... i na ne dojde .
Vsem Gacktum zdar (nebo radsi ne :D ? ),zdravi Kaika z exzylu o_O