středa 16. ledna 2008

Události minulého týdne

Krátký přehled o událostech, které v nedávné době otřásly světem! *dramatická chvilka ticha* ...aneb knihovna, pošta a podobný hodnotný materiál.

Včera a dnes jsem zase nešla do školy. Vidím na obzoru problém XD Včera to bylo z čiré lenosti, dnes nemělo cenu tam lézt, jelikož bych byla totálně nefunkční. V noci jsem totiž spala rekordní DVĚ hodiny! A ne, rozhodně to nebylo mé vlastní rozhodnutí. Prostě jsem nemohla usnout x_X

Mimo jiné jsem včera letěla na poštu a do knihovny. V knihovně jsem si půjčila ultra zábavnou knihu (říkala Sarah) od ultra zábavné docentky doktorky Švarcové (vlastní zkušenost) o japonské literatuře. Navíc jsem zjistila, že je to jen do začátku období Meidži, tudíž moderní literatura chybí. Kde ji seženu nevím. Nejspíš na netu, ale když nevím, co všechno hledat, tak to bude takové ošemetné...

Taky už jsem se dala do čtení Japonských dějin od Zdeňky Vasiljevové. Huh, současné poznámky se mi nějak vymkly z rukou, jelikož už teď je mám dvakrát tak dlouhé, než ty z prvního čtení... Nechci vědět, na kolik stránek mě nakonec období Jajoi vyjde x_X Zatím vcelku nuda, protože tohle období bylo o začátcích kultury, zemědělství, zakládání státu... Pravá sranda začne až v Naře tuším, kde je počátek dlouhé historie dvorských intrik a krásného kolotoče, co se týče střídání mocenských sfér *_*

*****
Pokud jde o poštu, tak tam jsem musela kvůli poslání DVD Labyrinth, které jsem před dlouhou dobou slíbila jedné dívčině. Jako vždy mi to zabralo celou věčnost, než jsem se tam dokopala a navíc jsem poprvé něco posílala na dobírku (ty pošty vážně pěkně podražily x_X Dřív bych to nechala být...). Ještě že tam nebylo moc lidí, jelikož jsem nejdřív musela koupit obálku a pro jistotu se zeptat, jestli je ta "dobírková poukázka C" skutečně na dobírku (myš nikdy neví XD). Pak jsem asi půl hodiny všechno vyplňovala (T'Sal vs. složenka...to byl boj!) a pak zpátky k okýnku a poslat to. Jestli mi zítra přijde upozornění, že mám na poště balík za 120 Kč, tak mě odveze rychlá XD

*****
Po dlouhé době jsem zase začala chodit na chat. Asi před týdnem jsem si všimla, že někdo založil (a dokonce i ustálil!) místnost Visual Kei. Chodilo tam pár lidí z původních Japonských seriálů, takže nějaké ty známé nicky (jako přezdívky, ne jako nuly XD) jsem tam našla, díky čemuž jsem tam vcelku zapustila kořeny. Za tři dny mě tam udělali stálým správcem, což mě vcelku překvapilo, ale proč ne. Zprvu jsme měli vcelku dost hodin, ale teď to trošku kleslo. Snad nás ale nezruší, nad stovkou zatím jsme, i když Gackt ví, jak to bude vypadat, až nám dojdou ty dvacítky z minulého týdne x_X

Jestli mi zase zruší oblíbenou místnost, tak... tak....budu děsně smutná, abyste věděli!

*****
Včera jsem se zase celý den věnovala bohulibé činnosti - projížděla jsem stránku s testy, na kterou hodila link Maraja. Možná sem časem hodím výsledky těch zajímavějších (jsem prý o 10% větší ímou než má ímou sestra o_O).

Žádné komentáře: