pondělí 14. ledna 2008

Super-Gackt!

Kami-sama...Gackt má další české stránky x_X Ten plastikový xicht mě začíná zase tak trochu deptat...

Ze zvědavosti jsem nakoukla akorát na jeho životopis a samozřejmě, že to tam zase stálo :

Od této události- skoro utonutí- má Gackt své zvláštní schopnosti: Skvělý sluch, kterým slyší každý šepot a šestý smysl. (Ano úplně stejný, jaký měl Haley Joel Osment ve stejnojmenném filmu.) Prý vidí duchy a dokonce s nimi rozmlouvá, tedy se svými mrtvými příbuznými.
www.gackt.wz.cz

Copak tohle mu vážně někdo žere? XDDDD Náš super plast...ehm...talentovaný slavíček, s neustálou potřebou poutat pozornost (já myslela, že z toho by děti měli vyrůst někdy kolem 13 let...) už asi vážně neví, co by XDDD

8 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

"Vidííííím mrtvéééé lidiiii!"

Taylor řekl(a)...

"Narodil jsem se v roce 1345 a jsem 357 let starý upír! Snesu jen světlo černých svící!" (a světla reflektrů :DDD)

T'Sal řekl(a)...

Taylor: Na tohle jsem radši zapomněla XDDD
BTW, by mě zajímalo, jak to dělá při focení XD

Taylor řekl(a)...

No, v nějakém klipu na něj tak blikali diskokoulí, že jsem málem oslepla i já (a to snesu skoro jakékoliv světlo)... možná musí vysát krev z mladé panny a pak se mu zrak spraví, či já vím, jak funguje organismus upíra :DDD

T'Sal řekl(a)...

Taylor: Jednou se ho na to budemem muset zeptat XD Třeba se vytasí s nějakou další zábavnou historkou... třeba o svém magnumu XD

Alizbeta řekl(a)...

Mě tahle jeho image vždycky přišla prostě vtipná, ale nikdy by mě nenapadlo, že to někdo bere vážně a věří tomu?! O_o No to je zas jednou LOLEK teda..XDDD
Podle mě tyhle excesy a mynýry hvězd patří k věci, ale pro mě jsou tedy zdrojem zábavy.
Na druhou stranu fakt bych Gacktíkovi přála vyzkoušet si solární alergii nebo porfýrii at ví s čím si zahrává..

T'Sal řekl(a)...

Alizbeta : Mno, jsou manýry a manýry... a ty jeho mi vadí XD
Teď v poslední době mě zase hodně baví historky o tom, že prý nemá ani jednu plastiku x_X

hannah řekl(a)...

Ať si dělá a říká co chce.. vy to přeji děláte taky.. xD
Já to (jako alizbeta) beru jako legraci..
A to, že si s něčím takovým zahrává? No prosím, to je taky jeho věc..
Děláte, jako by byl jediný, kdo si vymýšlí.. o.O