pondělí 7. ledna 2008

Red-Handed - má první slashovka

Včera jsem si zničehonic vzpomněla na svou první slashovku, jíž jsem kdy četla. Jmenovala se Red-Handed a rozhodně se nejednalo o romantické kecy plné platonické látky (odkaz zde - v angličtině!). Stejně tak jako jsem s anime začala rovnou u yaoi a pak se teprve dopracovala k shounen-ai (a následně pak k "normálním" věcem), tak i tady jsem začala vcelku explicitním PWPéčkem, které by mládež pod 18 let neměla číst (Sarah, kolik nám tenkrát bylo? 16,17?). Hlavním párem tu byl Severus a Remus, což já vcelku můžu (i když SV x Lucius jsou mnohem lepší) a vedlejším pak Harry x Draco (ti obstarávali spíše voyeurství...což já taky ráda XD). Co na téhle povídce oceňuji je humor a fakt, že si nesnaží hrát na děj - klidně bych vám mohla dát celý seznam autorů, kteří by se tím měli řídit x_X

Při tom vzpomínání jsem si řekla, že by bylo fajn, si ji zase jednou přečíst a zjistit, zda-li by se mi teď, jakožto již značně sečtelé a zkušené slash-yaoi-fangirl, stále líbila. Tehdy jsem si ji nějakým zázrakem vytiskla a navíc i schovala, díky čemuž jsem dnes ráno jen hrábla do šuplíku a vzhůru do školy (kam jsem mimo jiné přišla pozdě...ne že bych tedy o něco přišla x_X). Zatímco si tam všichni opakovali gramatiku k písemce, já si k tomu ještě četla tohle veledílko (jsem ženská, tudíž mi nedělá problémy zvládat více věcí najednou) a snažila se netvářit moc úchylně či se nesmát na celou třídu XDD

Když jsem tam tak četla, jak ti dva tahají do postele své koleje nebo jak Remus na celou místnost řve "Fuck me, Severus!" řekla jsem si, že by bylo fajn to přeložit do češtiny. Na BL by se tahle věc krásně vyjímala a překlad by rozhodně nebyl nudný. Po chvilce pátrání se mi přeci jen podařilo sehnat zdrojové stránky, ale ouha, poslední update v roce 2003. Neztrácela jsem však naději a řekla si, že jednou mi to svolení o překlad musí vyjít (předcházeli tomu další tři pokusy na tři zcela jiné povídky) . Po hodině práce, kdy jsem dávala dohromady mejl se žádostí a pokoušela se působit alespoň trochu jako někdo, kdo kolem angliny víc jak prošel, jsem to tedy odeslala oběma autorům. Odpověď mi přišla téměř okamžitě - "Daná e-mailová adresa neexistuje." T______T

I mě občas štvou vlastní pravidla *vzteklá*

Žádné komentáře: