středa 23. ledna 2008

Plat za září = telenovela ...?

Já vám nevím, ale přijdu si tak trochu jako blázen. Moje výplata za září stále nikde a ty peníze začínám docela nutně potřebovat. Tdy stručný příběh pěti WTF, jež mě dnes potkaly, během 15 minut (že by mi proplatili kredit, se asi nestane co? x_X)

Volala jsem zase Kubešové, ta mi řekla, že ona s tím asi nic nenadělá, ať zavolám na Mopp. První WTF.

Volám na Mopp, hodí mě to na Doru. Druhé WTF.

Paní na účtárně se mi vysmála, proč že to řeším až teď. Hodně vzteklé WTF.
Pak mi řekla, že tohle si musím vyřešit s Kubešovou. Čtvrté mega-WTF.
To jsem odmítla s tím, že jsem byla poslána sem. Zkoumala tedy moje materiály a nakonec z ní vypadlo, že tam pro moji práci za září nejsou podklady *páté WTF jí spadlo na hlavu a pohřbilo pod zemí*
Zítra by si měla promluvit s Kubešovou a pak mi zavolat. Jestli mi neřeknou, že moje výplata do týdne přijde a že se omlouvají, jelikož udělali strašně velkou chybu (přičemž by se obě mohly klanět až na zem), tak odstoupím od svého "vyřeším si to sama" a nechám je promluvit si se svým megálně nas...štvaným otcem ^_^ Budiž jim země lehká...

Žádné komentáře: