neděle 13. ledna 2008

Lolita kecy

Už jsem se tu jednou tuším zmiňovala o komunitě Lolita Secrets, kam lolity anonymně posílají svá tajemství. Navykla jsem si tam chodit každý týden, díky čemuž už mě nějaké ty příspěvky o podvazování žaludků a o chování brand-bitches ani moc nevytáčí. Ovšem tento týden tam jedna dívčina poslala jeden, který mě trochu nadzvedl ze židle.

Zvesela si tam vyprávěla o tom, jak ona a její přítel měli psa. Ona ale toho psa moc ráda neměla. Jednoho dne pejsek onemocněl a ti dva se od veterináře dozvěděli, že by mu pomohla velice drahá operace. O týden později pes zaklepal bačkorama. Milá dívenka si teď spokojně žije se svým přítelem a má spoustu značkových věcí. Nikdy mu neřekla, že toho psa otrávila....

Myslím, že kdyby ten její přítel věděl, co udělala, hnal by jí, co by její nožky v platformách jen stačily x_X Já tedy psy moc nemusím, ale stejně mi to přijde trochu přehnané. Obzvláště, když s ní pak v komentářích jedna lolita souhlasila, že prý měla v plánu něco podobného...

Začínám mít pocit, že polovina Lolita komunity je zralá na psychiatrickou léčebnu a světe div se, já patřím k té normální. Asi to bude tím, že to stále beru jen jako šaty. Žádný styl života, žádná posedlost, které bych podřizovala každou vteřinu svého života...prostě šaty. Někdo by jim to měl taky vysvětlit ^^;
*****

Když už jsem začala s tou lolitou... Zase jsem někde narazila na vehementní obhajobu lolitek, že prý to není oblečení se sexuálním podtextem, nýbrž že je to založeno na roztomilosti a kdesi cosi... Well... já jim to neberu. Během té doby, co se kolem lolity pohybuji, jsem došla k závěru, že odpověď na tuto otázku je ryze subjektivní. Někomu možná přijde, že to není sexy a někomu zase, že ano.

Pokud jde o můj názor, tak je to jak kdy. Občas v tom nic takového nevidím, ale většinou mi to přijde sakra hodně provokativní *devil*

*****
Wah, zase jsem se zamilovala! *_* Poslední tři měsíce kontroluji každý den butik Baby, the Stars Shine Bright, který byl dosud na špici mého žebříčku oblíbenosti. Před několika dny tam přidaly jedny vážně nádherné šaty. Těžko říct, jestli bych je chtěla v černé nebo růžové *_*

Upřímně, už jsem ani nedoufala, že zase něco pěkného ušijí, protože v poslední době to s nimi jde od desíti k pěti. Skoro nic se mi nelíbí a když už přeci jen, tak na to našijí králičí uši... WTF?

Díky tomu se pomaličku začínám přeorientovávat na butik Victorian Maiden a to z mnoha důvodů. Stránky tohoto butiku jsou sice trochu graficky náročnější než BSSB, ale své modely většinou ukazují jak na figurínách, tak i na modelkách (nemluvě o tom, že jsou to fotografie vysoce umělecké). Některým to možná nedělá problémy, ale já si prostě většinou nedokáži představit, jak dané šaty vypadají na člověku (a rozdíl v tom je), když je butik ukáže jen na figuríně. A naopak, jen lidské modelky zase můžou šatům v lecčem lichotit... Navíc je zde vidět opravdu hodně detailů na různé prvky šatů, což je fajn, pokud si je pak chcete tak trochu..ehm...okopírovat ^_^

Hlavně ale jde o šaty samé. BSSB se soustředí hlavně na sweet lolitu, přestože u nich každé šaty najdete v několika barevných provedeních. Já ovšem v poslední době začínám upřednostňovat spíše classic lolitu a to je právě specialita VM. Mají nádherné elegantní šaty, většinou jednoduššího střihu, nakombinovaného s kytkatými či kostkovanými vzory látce *_* Snad se mi brzy podaří ušetřit na látku...

10 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

No... přísahám, že kdybych měla možnost tu slepici, o které ses zmiňovala, otrávit, s chutí a bez výčitek svědomí bych jí dala ochutnat vlastní medicínu. Nesnáším, když někdo ubližuje zvířatům - narozdíl od lidí (kde mi to, pravda, tolik nevadí) se nemůžou bránit.

Ano, i já jsem trochu "psycho".

T'Sal řekl(a)...

Jo, taky bych jí s láskou připravila čaj x_X

Kdo by nebyl po čtyřech letech v Ústavu XD

Gladness řekl(a)...

Chapu, ze se tu nesnazis umyslne lolita komunitu okoli znechutit, ale bohuzel u me se ti to poradne dari....XDDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Teď jsem si zpětně prolistovala, co jsem tu kdy psala o lolitě a kuva...asi máš recht XD

Anonymní řekl(a)...

Černé i růžové ;)

Gladness řekl(a)...

Mela by jsi co nejdrive napsat o nich i neco pekneho... XDDDDDDD

T'Sal řekl(a)...

Anonym: Zaplatíš? *mrk mrk* XD

Glad: Když mě něco napadne, ale znáš mě...umím jen kritizovat XD

Alizbeta řekl(a)...

Jsem ráda, že nejsem sama, kdo vidí Lolitu jako pouhou módu a šaty. nepřipadá mi smysluplné nechat se svazovat nějakými dogmaty tipu- Lolitka se MUSÍ chovat.. Pokud to tak někomu vyhovuje proč ne a u spousty Lolitek to zřejmě patří k věci.

Já myslím, že nevyrovnaní lidé se najdou v jakékoliv komunitě ať je to disco nebo lolita. Otrávení psa to patří k "nevyrovnanosti",kdy bych dotyčnou asi rovnou někam zavřela ><

sexualita: Podle mě záleží na tom kdo a jak má šaty oblečené. Pak taky co je to za styl lolity. Ale nejvíc samozřejmě na lidech samotných.Osobně jsem se shledala u kamarádů s postojem "ano je to sexy" anebo naopak "hrůza, nic to se mnou nedělá, od dívky mě to spíš odradí".
Podle mě lolitky samy se jako nějaké sexuální objekty necítí být (nevím to už fakt spekuluju..) a proto vznikají ty obhajoby. Bylo by zajímavé představit si, že se tahle móda jmenuje absolutně jinak- třeba by se tyhle spory už tolik nevedly. On ten název docela svádí k podobným myšlenkám..

T'Sal řekl(a)...

Alizbeta : No, podle mého k tomu nesvádí jen ten název. Ona je přeci jen jakási nevinnost, jíž tyto šaty vyjadřují, značně provokující. Alespoň v mých očích rozhodně (ovšem všichni tu moc dobře ví, jaký jsem perverz XD)

Pokud jde o ty psychicky labilní lidi. Ano, najdou se ve všech komunitách, avšak přijde mi, že jen mezi lolitami tito lidé najdou mnoho obdivovatelů. Když tu někdo napíše, že udělal něco strašného jen proto, aby si koupil značku, najdou se tu sice lidé, kteří danou osobu budou odsuzovat, ale také se zde najde mnoho takových, kteří ji za to budou obdivovat. Díky tomu dochází k podpoře těchto případů a "poštižení" nemají takovou tendenci se s podobnými činy tajit nebo se jich pro příště vyvarovat.

Alizbeta řekl(a)...

Když jsem včera po dlouhé době četla Lolita secrets po chvíli jsem začala být fakt znechucená. To snad ty holky píšou a ani to není pravda.. A máš pravdu- nedočkají se odsouzení, ale ještě si ostatní lolitky řeknou- to je frajerka, že chodí s třemi kluky najednou, aby jí každý objednal něco značkového. No hnusXD

btw: perverznosti není nikdy dosti ^_^