čtvrtek 3. ledna 2008

Úklid a nalezené poklady

Pro ty z vás, kteří se hned lekli, co mě to přejelo, že jsem se jala uklízet, mám dobrou zprávu - uklízela jsem si PC XD Trvalo to sice celou věčnost, než jsem se k tomu dokopala, ale nakonec se podařilo. Přeci jen, mého miláčka už mám nějakou dobu a taková defragmentace mi tu nejela ani jednou, což by mohl být vcelku problém vzhledem k tomu, jak často stahuji, smažím, stahuji... Navíc jsem začala mít problémy i s místem na disku.

Jako první přišla na řadu složka Stáhnuto, kde byla práce relativně jednoduchá. Jen u mang, jsem musela zkontrolovat, jestli jsem někde nestáhla porušené archívy nebo zda-li mi nepřibyly nějaké nové kapitoly. Jenže pak už to bylo horší, protože v ostatních složkách už jsem musela vzpomínat, jestli a pokud ano, tak kam jsem co vypálila, co je důležité a co můžu vyhodit jako zbytečný odpad.

Po třech dnech práce se mi nakonec podařilo uvolnit skoro polovinu disku (což u mě činí chabých 20 GB T_T). Ještě to sice nemám úplně hotové, ale pochybuji že teď najdu něco většího, co by stálo za řeč a čeho bych se mohla zbavit.

Během prohledávání PC jsem narazila i na pár věciček, na které už jsem úplně zapomněla, ale které stojí za to, abych je vytáhla na světlo. Opět pro ty naivnější z vás - většina se pro změnu zase týká B-T ^^;

VAROVÁNÍ! Tohle píšu pozdě v noci, takže pravděpodobnost, že tam dole bude něco, co se nijak netýká sexu, je velice malá! ^^;

Prvně tu mám tři gify (vcelku velké, sorry ^^;). Ten první s Atsushim je z turné Day in Question 2003. Na TY bílé kalhoty se prostě nedá zapomenout *___*


Gackt ví, z jakého koncertu jsem vzala následující dva gify... Hlavní roli v nich tentokrát hraje Hisa-chan...a opět těsné kalhoty *hodně úchylný smích* Škoda, že je Kuroyume odříznutá od netu, ta by to určitě ocenila nejvíc T_T

gif 1 - vidíte ten zadek?! Vidíte ho! *_____*
gif 2 - *je jí jasné, že se dnes v noci nevyspí*

A tady se nám zase Yutík...ehm...trochu položil do hry XD
Atsushi taky rozhodně nezůstává pozadu. Uff, když ho tak občas sleduji, jak se na tom pódiu vždycky rozpálí, tak se ani nedivím, že to tady už nemohl vydržet *devil*

Kdo z vás schválně uhádne, co mě nejvíc zaujalo na tomhle záběru?



A nakonec malé přiznání - máti má asi pravdu, když říká, že bych to yaoi měla omezit, protože začínám slashovat i to, co bych neměla XD


"Né, Rudlo! Neumírej!"

2 komentáře:

SarahAlex řekl(a)...

Sakra, tak jsem se vzbudila a říkám si "Jen nahodím stahování a půjdu ještě spát.". Pak jsem ze zvědavosti mrkla na Seznam, kde jsem díky své čtečce RSS viděla, že jsi dala nový příspěvek na blog. "Ok, přečtu si ho."
...
...
...
Hmm, tak teď už neusnu. X_____x :oD

T'Sal řekl(a)...

Budííííček! XDDD