čtvrtek 6. prosince 2007

Učení a sukně

Hmm, jsem jediná, kdo tu má všechno v angličtině, třebaže je v nastavení vybraná čeština, nebo je to problém více lidí? O_O Snad to brzy zmizí, jelikož mě to vcelku deptá *otrávená*

Dneska jsem se navezla do nějaké prezentace na pondělí. Samozřejmě že v anglině, jak jinak. Vtipné je, že ani moc nevím, o co jde, jelikož se to řešilo v pondělí, kdy jsem chyběla (ugh, vážně už tu absenci budu muset nějak zkrouhnout ^^;), ale jakmile Miluška řekla, že jde o prezentaci nějaké naší oblíbené skupiny, brala jsem to. Něco připravím a při nejhorším budu improvizovat XD Můžete třikrát hádat, jaká skupina to asi bude....*píská si*

Taky už se konečně pomaličku dokopávám k učení. Hmm, zjišťuji, že mi ani tak nevadí to učení samé, jako spíš vypisování poznámek. Je to prostě nuda. Z anglických reálií si nakonec jen vypíšu historii, protože tu nikde nemám sesumírovanou, ale zbytek vezmu z jedné chytré knížky, kde si to podtrhám. Horší je to s japonskými reáliemi, jelikož ty získávám z vypůjčených knížek. Tam se poznámkám nevyhnu x_X

*****
Zase jsem projížděla Saiyančin blog a zabrouzdala jsem do rubriky "Na prodej", kde má ještě jednu sukni. Vcelku se mi líbí (jsem na tyhle kytkaté vzory vcelku vysazená), ale 600 kč... x_X To teď fakt nedám. Je přede mnou ta objednávka z HK (doufám), Vánoce, sestřin svátek a pak ta návštěva u Gladness...Navíc už bych si konečně chtěla objednat ty moje krásné botky a korzet, na které tu každý den zaláskovaně koukám.

2 komentáře:

EMO BITCH řekl(a)...

muuu ja to mam taky v ajine fuj :cry
Ty si piskas ze mas prezentaci, sprte, a ma to takovej problem ty prece neumíš pískat ne :D

Ghe ty se ucis to je stejny jako kdybych rekla ze se ucim ja , jeste sem si toho nejak nevsimla, se asi vzdycky ucik kdyz ja spim vid :D

T'Sal řekl(a)...

Jak ty můžeš vědět, jestli se učím nebo ne? Bys to nepoznala, ani kdyby to k tobě přišlo a koplo tě do zadku XDD