pondělí 17. prosince 2007

Třídenní abstinence a co následovalo

Tak fajn... *zhluboka se nadechne a vydechne, aby se uklidnila*. Jak už jsem psala, byla jsem ve čtvrtek a v pátek u dědy, což pro mě znamenalo nulové připojení. Na druhou stranu jsem však s vědomím, že net prostě není a nebude, netrpěla žádnými abstinenčními příznaky, spíše právě naopak. Dodělala jsem jedno interview s B-T, které mi tu leželo rozdělané od léta, přeložila pár stránek Dia (ten odpočíval rok) a napsala novou recenzi, což znamenalo, že cesta k nové aktualizace je otevřená.

Je vcelku vtipné, že jsem potřebovala být dva dny bez netu, abych byla schopná napsat jeden stupidní mejl. Před časem jsem dostala e-mail od jakéhosi údajného Japonce, který mi psal něco v tom smyslu, že je rád, že mají B-T fanoušky i v Evropě. Doufajíc, že jde o ženu, jsem odpověděla nějaké fanouškovské kecy na úrovni a tak jsme prohodili pár mejlů, až se nakonec ukázalo, že je to muž, stoprocentně hetero muž x_X Žádné rozplývání se nad hošanama nebude T_T Poslední mejl od něj mi tu ležel už asi týden, ale já nebyla schopná mu odepsat, tak jsem si ho stáhla a odpověď sepsala ve volné chvíli u dědy. Až když jsem ho v pátek večer odesílala, všimla jsem si, že k poslednímu e-mailu přiložil i svoji fotku. Inu, tomu se říká postřeh XDDD
Trošku mi připomíná Hisa-chana za mlada, ale vážně jen trochu. Jak se dalo očekávat, je součástí ošklivých 60% Japonců, což mě ale stejně nijak netýrá, jelikož nejsem až takový nadšenec do Japonska, abych s ním hned plánovala založit rodinu a stát se občanem té na hlavu padlé země.

Pak jsem skoukla i nějaký ten koncert a trochu zesystematizovala chaos na disku, jelikož je potřeba ho vyprázdnit.
Abstinence se projevila, až když práskly dveře auta a já stála před naším barákem s notebookem v rukou. Rychle vyběhnout schody, zakopat věci pod postel, aby fotřik neměl kecy, připojit se a.... nic. Net nešel.

Začaly se mi klepat ruce.

Uff, po pár minutách přeci jen začalo cosi nabíhat. Rychlost byla na zabití, ale byla. Vyřídila jsem si pár věcí a pak hurá na kutě, jelikož už zase byla jedna hodina ráno a já měla za 4 hodiny vstávat do práce x_X Po mém příchodu z ní mě rozhodně nepotěšilo, že net nešel. Prostě ani ťuk *cukání v oku*

Fajn, říkala jsem si, časem se rozběhne. Nerozběhnul se ani v neděli... Ani v pondělí... Celou tu dobu jsem vrhala nenávistné pohledy směrem k otci, který net v tu chvíli nepotřeboval, jelikož měl nové hry a tudíž o zábavu postaráno, a tak se ani nesnažil to nějak řešit. Až v pondělí odpoledne se usmyslel, že by možná bylo fajn tam zavolat. Měla jsem štěstí a o dvě hoďky později už jsem byla opět připojená. Bylo to jen taktak, jelikož už jsem v očích měla lehce psychotický lesk a v pokoji mi leží trosky z čehosi, co dříve bývalo stolem. To jak jsem o něj mlátila hlavou...

Hned jak naběhlo ICQ, už mi tu blikalo několik zpráv. Rychle vyřešit novou kapitolu povídky na BL, domluvit si dva srazy, udělat 50 návštěvních knih (vymyslela jsem si totiž, že u každé recenze na BL bude možnost komentovat dané anime/mangu) a oblítat kdesi cosi na netu.

Až teď jsem si řekla, že už to chce pauzu, ale až to tu dopíšu, jdu zase na návštěvní knihy...nechápu proč nejdou klonovat, když s anketami problém není *začíná jí z toho šibat*

Tahle hektická období bych vážně nejradši vypustila a zůstala jen u těch líných -_-

3 komentáře:

kuroyume řekl(a)...

Paneboze,jeste 6 dnu a budu zazivat presne totez ... Kami-sama,vydam majlant na net kavarnach :( :D

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: Budu na tebe myslet T_T

kuroyume řekl(a)...

Diky :))