neděle 23. prosince 2007

Předvánoční shon

Myslím, že tu nikomu nemusím vykládat o tom, jak je období svátků problematické, chaotické a vyžadující zvýšenou aktivitu téměř ve všech oblastech života (tedy až na spaní T_T). U mě se k tomu všemu přidalo i pár dalších věcí, které se Vánoc netýkaly.

Jednou z nich byla aktualizace na BL. Minulý měsíc jsem ji nějak nezvládla, ale tentokrát jsem byla rozhodnuta ji dokončit. Recenze byla napsaná, povídky upravené na html, pár návodů už jsem taky dala dohromady, takže už mi zbývalo jen udělat 51 návštěvních knih, které měly posloužit jako místo ke komentování jednotlivých anime/mang. Do konce svého života už nechci vidět ani jednu, jedinou návštěvní knihu!! Bylo to na zabití.

Moc mi ani nepomáhalo, že mě jedna dívčina neustále obtěžovala s tím, kdy že bude aktualizace. Furt. Stále dokola a dokola... každý den...

Vše jsem podle plánu měla dokončit 20., ale nějak se mi nakupily i další věci. Prvně tu byl sraz s jednou dívčinou, která se mi ozvala přes internet. Byla z Litvínova a nedávno se začala pohybovat v anime, japonské módě apod. Proč ne? řekla jsem si. Dohodly jsme se tedy na čtvrtek. Jako vždy jsem samozřejmě přišla pozdě. Musím se však pochválit, jelikož to bylo jen o pět minut ^_^

Nejsem zrovna komunikační tahoun, takže jsem se trochu bála, aby debata trochu nevázla, ale nakonec se až na pár chvil nestávalo. Dívčina to byla velice milá a příjemná, navíc i hezká (...má krásné oči a rty ^_^), takže když jsme si pak sedly do Knihovny (to je hospoda), utekly další čtyři nebo pět hodin jako voda. Probraly jsme snad všechno, od módy přes muže (máme stejný vkus) až po to, jak se na nás dívají ostatní "normální" lidé. Jen doufám, že se bavila stejně tak jako já ^_^

Doma už to tak příjemné ovšem nebylo. Čekalo mě žehlení a tak jsem si hned stoupla k prknu. Sestra zatím oxidovala na mém notebooku, ovšem nechala puštěné mé ICQ. Když jsem odcházela z domu, dala jsem tam status, že jsem pryč a to s hláškou "Nejsem tady, tudíž vám neodpovím." Někomu prostě nestačí ani to. Ona holčina, jež mě neustále otravovala kvůli aktualizaci samozřejmě zase psala. A nejen jeden vzkaz... Psala stále znovu a znovu... Sis jí tedy odepsala, že jsem pryč, načež ona jí napsala, aby mě prý prozvonila.

WTF!?! To mám jako přiběhnout na zavolání a ihned udělat, co si milostivá přeje?! Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Když pak napsala, že když mám ve statu, že tu nejsem a neodpovím, tak proč za mě sestra odpovídá, neměla jsem daleko k hysterii. Byla jsem vytočená a tak jsem jí odepsala něco v tom smyslu, ať dá pokoj a to ne zrovna příjemným způsobem. Upřímně, divím se, že jsem na ni nevyjela dřív *cukání v oku*

Druhý den nebyl o mnoho příjemnější. Byl pátek, poslední pracovní den před Vánoci a my se sis neměly ani jeden dárek, takže bylo jasné, že se vyráží na nákupy. Za hoďku a půl (sleduj, Glad!!!) jsme měly nakoupeno. Jeden dárek jsme opatřily v knize a pak jsme vyrazily k Matikovi, kde se dá koupit alkohol, různé kvalitnější čaje, káva, mlsání apod. Prodavačka z nás málem vykvetla, jelikož jsme tam nakupovaly vše ostatní ^^;

Po návratu domů jsme se akorát tak naobědvaly a čekala nás další hrůza. Babička měla tuším minulý týden svátek a my u ní ještě nebyli. Máti je na antibiotikách, takže to zůstalo na mě, že prý jí mám jít popřát. Nakonec se mi ale podařilo ukecat i sestru, aby šla se mnou. Nejde ani tak o babičku, to bych přežila, ale dejme tomu, že její nový přítel je mírně...nesnesitelný. Jedním slovem - idiot! Grmm...díky tomu, jak do mě hustil ty svoje stupidní kecy, se babička ani nedostala k oblíbené otázce všech příbuzných: "A už někoho máš?" Co já bych za tuhle otázku v tu chvíli jen dala T_T

Od babičky jsem zase letěla do města, koupit pár drobností, které jsme zapomněly, a pak už hurá domů, kde jsem konečně dodělala aktualizaci.

6 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Lol, koukam, ze ta hoka, co te otravuje ma fakt obdivuhodnou vydrz.... XDDDDD Rekla bych, ze jsem v intenetove domene klidas, ale i tak uz bych na ni byla asi velice hnusna... tohle je fakt sileny..

T'Sal řekl(a)...

Jj, já sem taky na netu mnohem klidnější a příjemnější než v reálu, ale tady už mi došly i americké úsměvy x_X

kuroyume řekl(a)...

Uz nekoho mas??UZ NEKOHO MAS? *chytla hysterak* to je snad internacionalni otazka spojujici VSECHNY babicky (a teticky) na svete o_O *zacala pobihat po pokoji a vyhazovat z kosicku ,zavesenem na ruce,kvetiny* Jeste ze je mam tak daleko ... *zastydela se* ale obcas mam chut vpalit do toho telefonu neco jako :" ...stihla jsem se vdat a rozvest,cekam sve 4 dite a potom,co porodim,odchazim do klastera!"
Jinak,internetovi otravove jsou zcela zvlastni a specificky druh otravneho hmyzu ,obycejna placicka a odhaneni novinama na ne bohuzel nezabira a tak se clovek nezridka musi priklonit k PRIME likvidaci o_O ,ale co by jeden neudelal pro svuj dusevni klid ...

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: Huh, dobrá odpověď XD Já mám spíš tendenci svým homofóbním konzerva-příbuzným říct: "Jo, s přítelkyní si vcelku rozumíme, ale čas od času na to skočím i s jinými, aby se neřeklo, že jsem přestala být obscéní a zvrhlá." To by mi zaručilo rychlý odchod a ještě rychlejší vydědění XD
Když se ta likvidace provede šikovně, tak tě za to lid ještě bude milovat XD

JasminW řekl(a)...

:)) ,ja jsem řekla,pěkné stránky:).,a o pěkných lidech:), Děkuji za pochvalu -"červenám se :))

T'Sal řekl(a)...

Jasminw : Nemáš se proč červenat, prostě píšu, co si myslím XD A ráda slyším (tedy spíš čtu), že máme stejně dobrý vkus ^^