pátek 14. prosince 2007

Návštěva u dědy v Bezně

Tyhle zápisky píšu v době, kdy jsem offline, jelikož jsem se konečně dostala k dědovi a babičce do Bezna. Většinou za nimi jezdíme jednou, dvakrát ročně, ale teď to přes léto ani jaro nějak nevyšlo a tak jsem využila té příležitosti, že k nim v poslední době máti hodně jezdí v rámci své nové práce, a přifařila se k ní.

Vzhledem k tomu, že díky práci nemám volné víkendy, nešla jsem ve čtvrtek opět do školy, což mi tedy žíly netrhá, třebaže by už možná i mělo. Děda i babi žijí na vesnici v menším domku a musím říct, že jezdit sem v létě mělo své výhody - všude je tu totiž děsná zima, takže se hned zužitkovaly pletené ponožky, které mi před nedávnem matka udělala během jednoho ze svých nepříliš častých záchvatů pletací aktivity.

Co tady na tom místě skutečně miluji (tedy kromě zřejmě jediných rodinných příslušníků, kteří mi nevadí, a dobrého jídla) jsou kočky. Spousta koček. Už půlhodiny po našem příjezdu jsem se pomazlila se všemi čtyřmi kočkami, které tu jsou.

Chuděrušky moj mališké tu dost citově strádají, jelikož se jim zde nikdo nevěnuje, tak jak by potřebovali, takže je tu s matinkou pěkně rozmazlujeme.Jsou to takové obyčejné kočky, dvakrát větší než ty naše, akorát Beruška je siamka (kdybyste jen viděli ta modrá kukadla!). Škoda, že mě nenapadlo vzít foťák T_T

Život si tu jde svým, značně pomalým tempem a tak se po obědě zalehlo na kutě, ostatně tak jako pokaždé. Jen mě se dneska výjimečně nechtělo, tak tu sedím v kuchyni. Možná v tom má prsty i ta reportáž ze dvou B-T koncertů, které jsem právě přečetla.

Sparklingai se vydala do Japonska, aby tu skoukla hned dva (!) koncerty a to v Yokosuce (18.11.) a v Chibě (28.11.). Myslete si o mě, co chcete, ale když jsem to četla, brečela jsem. Částečně protože jsem to nemohla vidět - hlavně pak onu show v Yokosuce, jež byla zřejmě naprosto úchvatná - ale hlavně radostí nad tím, že si Sparklingai dala tu práci a vše tak pečlivě popsala i nám, kteří jsme tam být nemohli, a tak jsem si to mohla alespoň představit.

Jak už jsem psala, koncert v Yokosuce musel být zážitek. Jak se zdálo, tak i to vše užili jak fanoušci, tak i samotní B-T, což bylo vidět na tom, jak se do celého vystoupení položili. At-chan prý zase prováděl ty své sexy tanečky a sebeochmatávání, dokonce došlo i na nějaký ten fanservis (T_T).

V Chibě už to tak úžasné nebylo. Fanoušci se zde chovali trochu neukázněně, minimálně v blízkosti Sparklingai, a dokonce došlo i k tomu, že nějaké ***** zase stáhly chudáka Atsushiho mezi sebe. Musela ho vyprošťovat ochranka. Vážně bych takové střílela! *běsní* Není divu, že už se pak Atsushi k okraji pódia raději moc nepřibližoval a že se nemohl pořádně uvolnit T_T

V každém případě jsem se dostala do jakéhosi natěšeného fan-girl módu a se slovy vděku mé prozřetelnosti jsem si pustila koncert Day in Question 2003, který jsem si mimo jiné vzala se sebou ^^

Žádné komentáře: