pátek 7. prosince 2007

Moje cesta k B-T šílenství

Speedygz na svém LiveJournalu napsala článek o tom, jak se dostala k B-T a mě to konečně donutilo sepsat něco podobného, jelikož už jsem to měla dlouho v plánu, ale lenost dosud stále vítězila.

Všechno začalo někdy v druhé polovině července minulého roku, kdy jsem si z Aarinfantasy stáhla seriál Nightwalker, kýmsi uváděný jako shounen-ai. K tomuhle tématu to sice mělo až na pár okamžiků daleko, ale i tak to byla zábavná podívaná, k níž se jednou zase vrátím. Pro nás je však v tuto chvíli klíčový opening tohoto seriálu - písnička Gessekai. Myslím, že Nightwalker je jediný seriál, kde jsem nechávala opening proběhnout celý, bez přetáčení. Od první chvíle jsem si tu píseň zamilovala. Text byl pěkný, hudba vynikající, ale to co mě zasáhlo přímo do srdce byl hlas zpěváka. Asi už nemusím vyprávět o tom, jak je pro mě zpěvák v hudbě důležitý, takže je jasné, že to byla pro tuto novou skupinu skvělá pozvánka do mého playlistu.

Prvním problémem bylo zjistit, jak se skupina vůbec jmenuje. Naštěstí neměli japonský název, takže si v titulcích stačilo vychytat něco, co bylo psané latinkou (tenkrát jsem ještě nevyužívala různých info databází ^^;). Za pár minut už jsem Gessekai stahovala z Gendou.com.

Jedna písnička mi samozřejmě nestačila a tak jsem vyrazila na návštěvu za strýčkem Googlem, aby mi zkusil vyhledat něco dalšího. Nedalo mi to a podívala jsem se i na galerii, kde mi jako první naběhly fotografie z jejich prvních let...




"Tihle pankáči že mají na svědomí onu nádhernou píseň?!" napadlo mě hned. "Ne, to není možné!"

Jednou z mých mála chyb *sebevědomý pohled* je i značná povrchnost. První dojem je pro mě velmi důležitý a pokud si ho někdo zkazí, jen málokdy dostane druhou šanci, aby si ho napravil. Dokonce ani pokud na mě někdo hned udělá dobrý dojem, nemá nic vyhráno, jelikož si ho zase může hodně rychle zkazit. A to se právě stalo hošanům z B-T.

Na měsíc jsem je uložila k ledu.

Začátkem září mi to ale nedalo (Gessekai mi po té době už začínala trochu lézt na nervy) a tak jsem si řekla, že dám té divné skupině ještě jednu šanci. Přeci jen, vždycky mě zajímala jen hudba. Koukat na ně nemusím...

Po chvilce hledání jsem vykopala nějakou stránku s několika mp-trojkami, ale naneštěstí některé z nich blbnuly a já byla omezená limitem, chýlícím se ke konci, takže jsem stáhla jen pár nových písniček - mezi nimi například Doll, Dress a Chocolate.

Přibližně ve stejnou dobu se mi podařilo najít torrent na singl Kagerou, v němž bylo navíc přibaleno i PV ke Kagerou. A to byl začátek konce.




Neznala jsem zpěvákovo jméno a už vůbec jsem o něm nevěděla nic dalšího. Teď když jsem však nejen slyšela jeho hlas, ale i ho viděla, mě naprosto okouzlil. Jeho vizáž v Kagerou je zcela jiná než kdekoliv jinde. Později, když už jsem tohle PV měla s čím srovnávat, mi přišlo, že se jeho vizážisté snažili, aby vypadal co nejošklivěji to jen jde. A možná právě proto tam vypadá tak zajímavě.

Kagerou mi tu běžela několikrát denně, až to začalo mému okolí lézt na nervy. V té době jsem také B-T naočkovala i Sarah Alex, jelikož jí tenhle klípek zaujal stejnou měrou jako mě.

Po příchodu Kagerou jsem se dala do dalšího hledání. Tentokráte i fotografií, jelikož už mi bylo jasné, že ony první fotografie, které jsem našla, nejsou zrovna nejnovější. Hodně dlouhou dobu jsem vyžívala jen na klipech na Youtube a písničkách, které jsem z nich vyoperovala, jelikož nic jiného jsem nikde nevyhrabala. Torrenty byly mrtvé a na dalších stránkách nebylo nic.

Až později jsem narazila na pár komunit na LJ, zřídila si tam registru a naučila se tam orientovat, díky čemuž se mi otevřela cesta k celé jejich diskografii, překladům textů, hromadě nascanovaného materiálu, apod. Hlavní ale byly informace.

Nikdy jsem se o žádnou skupinu nezajímala jinak, než hudebně. Líbil-li se mi někdo, stáhla jsem si jeho alba, zapamatovala si jméno a to bylo všechno. Nic dalšího se do složky "Důležité" nedostalo. Buck-Tick tohle mé pravidlo porušili. Samozřejmě, že ne hned. Trvalo to několik měsíců, než ve mě probudili až takový zájem, abych se o ně začala zajímat jako o lidi. A jak se mé názory na ně za tu dobu změnily?

Sakurai Atsushi
  • předtím - "Ten sexy ďábelský týpek"
  • dnes - můj současný názor se od toho počátečního příliš neliší, spíše se jen trochu prohloubil. Můj malý dekadentní princ, který se dokáže chovat a tvářit stejně tak nevinně a rozkošně, jako ďábelsky provokativně. Vážně, pro srovnání doporučuji skouknout videa Sasayaki z koncertu Sweet Strange Live a Glamorous PV.
Imai Hisashi
  • předtím - naprosto nedůležitý a ošklivý
  • dnes - se s At-chanem pere o první místo v žebříčku oblíbenosti. Na miliontý pohled se do něj prostě musíte zamilovat! Jeho osobnost je nepopsatelná, nedokážete ji vystihnout jedním jediným slovem. Ať už udělá, řekne nebo si oblékne cokoliv, patří to k němu. Nejlepším příkladem toho je fakt, že je to zřejmě jediný člověk, který tancuje hůře než Gackt a přesto se nad jeho vystoupeními nelámu smíchy, nýbrž rozplývám nadšením.
Hoshino Hidehiko
  • předtím - Wau, fakt sexy chlap, i když trochu evropský typ
  • dnes - NUDÁÁÁÁ!!! Sice furt ujde (i když už mi ta podobnost s evropskými muži vadí podstatně víc), ale po psychické stránce naprosto nezajímavý, nevýrazný. Nebýt několika málo fotek, které náhodou pořídil nějaký fotograf, skoro bych si myslela, že se ani neumí smát. Tak trochu mi připomíná Manu - furt stejný výraz ve tváři....tedy nijaký výraz ve tváři ^^;
Yagami Toll
  • předtím - Kami-sama, co to je?! O_O
  • dnes - Wai! Když bych chtěla někoho z nich potkat a pokecat s ním, tak by to byl Toll nebo jeho bráška Yutík. Vypadá jako pohodář a strašně fajn člověk, na kterého se můžete spolehnout. Něco mi říká, že je stínovým vůdcem B-T, ale psst!
Higuchi Yutaka
  • předtím - mají B-T čtyři členy nebo je jich pět? Sarah Alex ho nakonec překřtila na PAČe - Pátého Anonymního Člena. Velmi dlouhou dobu zůstával naprosto opomíjen...
  • dnes - ...za což bych se dnes nejraději propadla hodně hluboko do země. On je snad ztělesněním samotné roztomilosti! *rozplývá se* Myslím, že s ním by rozhodně nehrozila ona děsivá situace trapného ticha, jelikož je U-ta proslulý svou ukecaností. Myslím, že ho ostatní nesnáší....působí jako naprostý andílek, což se o nich říct nedá XDD
Jenže to s U-Tou nebyl poslední trapas. Po mnoha měsících, kdy jsem sledovala jejich koncerty a pročítala interview s nimi, jsem si myslela, že už se můžu považovat za regulérního fanouška, to přišlo jako rána z nebes. Z mě neznámých důvodů jsme si se Sarah u Hisashiho a Atsushiho prohodily jméno s příjmením *bere lopatu a jde se dobrovolně zakopat* Ještě teď mi přijde "Atsushi" příliš tvrdé. Sakurai by bylo mnohem hezčí křesní jméno *__*

Další kapitolou mého života s B-T je jejich fanservis. Snad jste nečekali, že se já,věrná fanynka yaoi, vyvaruji něčeho takového? Zbožňuji fanservis mezi At-chanem a Hisashim! Pokaždé, když ty dva vidím spolu, prolítne mi hlavou tisíc a jedna zvrhlá představa, v nichž ti dva figurují a vůbec se za to nestydím. Naneštěstí se tato krásná představení z jejich vystoupení ubíhajícími lety vytrácí. Od druhé poloviny 90. let šlo spíše o výjimky a v současné době se už téměř ničeho nedočkáte T_T Dle mého je chyba hlavně v Hisashim, jelikož At-chan se na pódiu oblejzá s kým může. Důkazem toho je společné vystoupení s Kiyoharem během písničky Just One More Kiss na B-T Festu nebo hostování Cube Juice na Atsushiho sólo koncertě při písničce Fantasy.

Samozřejmě si uvědomuji, že to vše je jen hra, jen představení pro úchylné fanynky jako jsem já. Hisashi působí jako největší heterák na světě (T_T) a Atsushi má na krku druhou manželku, ale stejně...pohled je na to krásný *__* škoda, že jsou ti chlapi tak hákliví na to, co si kdo myslí o jejich sexuální orientaci >_<



Mno, a to je asi všechno. Trochu mě mrzí, že jsem už tenkrát neměla ve zvyku blogovat tak často jako nyní, protože pak bych si svou cestu k posedlosti pamatovala mnohem podrobněji. Je škoda, alespoň z mého pohledu, že už si nepamatuji některé své názory ze začátku svého seznamování se s nimi, protože strašně ráda srovnávám takové to své "předtím a teď", ráda rozebírám vývoj svých vlastních názorů, jelikož dost často jde o názory naprosto opačné.
Mno, tak alespoň něco mi v té hlavě uvízlo... A teď už se jdu zase věnovat něčemu smysluplnějšímu *začne si systematizovat B-T galerii*

Edit: Hmm, nevíte někdo, jak rozchodit to zkracování příspěvků? x_X

5 komentářů:

EMO BITCH řekl(a)...

hmm moc dlouhy kdo to ma čist :D

EMO BITCH řekl(a)...

koukam ze ozonova dira dostala docela dot zabrat nad japonskem kdyz meli image ala kvetinac :D

T'Sal řekl(a)...

Ty nemusíš, měla jsi to live XDDD
Ala květináč XDDDD A já co mi to furt připomíná XD

kuroyume řekl(a)...

Nemam slov,tleskam :)))) briliantne napsane !
Tusim,ze jsem se o tom uz zminovala - Atsushiho hlas me ucaroval hned od zacatku,vzhledove se mi take libil,ale Hisashi *zasnene* ...tomu jsem propadla naprosto beze zbytku hned ... Z Yutaky na me sla zpocatku hruza a rikala jsem,ze bych se s nim fakt nechtela potkat na uzke ztezce,ale ted si to naopak velmi preji XDD ,Hidehiko jsem tak nejak ani neregistrovala, a Toll ? Ten mi byl hned strasne sympaticky,takovy jejich ... ani nevim,starsi bracha,no :)

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume : Z Yutaky že šla hrůza O_O To si neumím dost dobře představit XDDD
Myslím, že o Tollovi všichni smýšlejí jako o takovém jejich starším bráškovi...včetně jich samých.