pondělí 10. prosince 2007

Hodně divný den

Dneska byl vážně divný den....
Hodně divný den....

Za prvé jsem měla povoleno chvilku mluvit o Buck-Tick a dokonce pustit i jednu písničku. Před lidmi. Před místností plnou lidí. Netvářili se nadšeně, ale přinejmenším po mě nic neházeli, ani nekřičeli nic ve smyslu: "Táhni s nimi už ke všem čertům!"
To je úspěch. *snaží si vzpomenout, kdy naposledy tohle zažila*

Navíc jsem byla ve škole. Je pondělí. Já tam v pondělí nelezu. Pondělí je hned po víkendu a to prostě nemám sílu. I když tady možná zapracovala ta možnost šířit pravou B-T víru v podobě krátké prezentace, na níž jsem opět zapomněla a dávala ji z fleku.

Jedna holčina, neznalá netu, po mě chtěla pomoct s blogem. Podařilo se mi z toho vykroutit. Nechápu.

Dnes byl svět podivně krásný. Lidé byli krásní, tramvaj byla krásná, Most byl krásný, písmenka na bílé tabuli neviditelná...
Ne, nevlezla jsem do Hisashiho železných zásob LSD a ani jsem nevzala útokem Atsushiho bar. Zapomněla jsem si totiž brýle. Důsledek mého rozhodnutí jít v pondělí do školy a dokonce i přijít včas.

Poslední dvě hodiny pročítám blog jedné dívčiny a docházím k závěru, že mé příspěvky jsou literárně na úrovni třináctileté dívčiny. Myslím, že je mi to úplně jedno...

7 komentářů:

kuroyume řekl(a)...

Ja zapomenout bryle doma,tak nedojdu dal,nez k nejblizsimu prikopu a to aby me pak z nej tahali jerabem :DDD
A ten blog je vazne neco,dlouho jsem se tak nesmala ( a priznam,ze i sama sobe,holt fan-girl obcas nezapru ... )

T'Sal řekl(a)...

Tak příkopy jsem cestou neměla, ale málem jsem nastoupila do špatné tramvaje. Ty číslíčka jsou děsně malá a navíc ta podoba mezi 3 a 4... XDDD
Jo, ten blog je super. Když jsem to tam tak četla, došla jsem k závěru, že se musím naučit říkat co nejčastěji slovo kawai. Jediná věc, která mi chybí k tomu, abych byla správná wapanésačka XDDD

kuroyume řekl(a)...

A take nezapomen na "sugoi" a na "kakkoi" ( to je,jestli se nemyslim,neco jako "heeezkeee!" a "kůůůll",ze ?) XD
Prvni co udelam po ranu,je to,ze se kouknu do zrcadla ( stesti,stesti,ze se bez bryle fakt nevidim) a zarvu - KAWAAAIII!!! - takovy autotrenink,docela to pomaha,jeste par mesici a budu plnohodnotna Wapanese :)))
Jaj,me se jednou stalo,ze i s brylema na nose jsem nastoupila do uplne jine tramvaje,cekala jsem na 3,vlezla jsem do 14 ,asi jsem si rekla, " No jo,4 - 1,to je preci 3 ! >.< ! " = zenska logika >>.<< :D

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: U těhle dvou slovíček jsem si nebyla úplně jistá významem, tak jsem je raději odsunula. Sice ze mě bude Wapanese, ale ráda bych si zachovala alespoň kladné IQ...ať už jakékoliv XD
Hmm, to s tím zrcadlem zkusím taky. Sice to dělám už teď a s brýlemi, ale říkám si u toho "Sakra, škoda že se sebou nemůžu chodit" XD
XDDD Jo, to mě se taky stalo i s brýlemi. Zase ta prokletá 3 a 4 (nic jiného tu nejezdí, tak to bude asi tím). Trvalo mi docela dlouho, než jsem si uvědomila, že jedu jaksi špatnou cestou XD

Lenne řekl(a)...

T'Sal, upřímně, vidět odkaz na svůj, dnes již vlastní vinou zesnulý, blog u někoho, jehož povídky obdivuji, je opravdu šok. A ráda bych dodala jen to, že pokud si někdo připadá jako literární školačka, jsem to já, když tvá dílka čtu.

Anonymní řekl(a)...

kacha
Cim vic tvoje clanky ctu tim vic se mi zamlouvas :-D mas luxusni smysl pro humor :-D. Uprimne receno ja si nekde nechat bryle tak netrefim ani do dveri.....cocky vedou :-P Bohuzel maji i jistou nevyhodu...hnedka po ranu se vidim v zrcadle-jasne a ostre...a neni to zrovna povzbuzujici pohled :-D :-D takze moje prvni myslenka dne je "Porad stejne, zadna zmena" :-D
Vsadim se ze ze slohovek (ooo jak nenavidena cinnost pro me, vzdycky byly nejake stupidni temata...) mas vzdy jen e jen jednicky bo jinak je tvoje kantorka, ci co to je, uplny trotl...Mas talent :-)

T'Sal řekl(a)...

Kacha: Fajn, profesorka byla trotl...to se mi líbí XDD Lepší než si připustit, že mi pokulhává forma XD
To chce si při každém pohledu do zrcadla říkat, že jsi krásná. Sice pak budeš mít nesnesitelné sebevědomí a nikdo tě nebude mít rád, ale na druhou stranu sebeláska je krásná věc XD