pondělí 3. prosince 2007

Fotbal

Fotřik mi kvůli instalaci hry zabavil internet a tak jsem se přesunula do obýváku k televizi, kde zrovna běžely zprávy.

Jsem jediná, komu přijde, že není normální, musí-li na utkání, jenž by mělo divákům poskytovat zábavu, pravidelně zasahovat policie? Nejsem žádný fanda do fotbalu a podobných sportů, podstata tohohle honění se za míčem mi stále uniká, ale stejně nějak nemůžu pobrat, co z toho ti lidé mají, že se tam servou s každým, kdo jim padne pod ruku, rozmlátí celý stadion a stejně tak naloží i se vším a všemi, které potkají při cestě domů. Na tohle mi rozum fakt nestačí.

7 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

Na to odpovím jen jediným slovem: "CHLAPI". *zhnusený výraz*

JR da Boss řekl(a)...

Tak ale to jsou jen některá utkání a jen určitá část fanoušků. To nemůžeš paušalizovat...

hisao řekl(a)...

Konnichiha T'Sal. Hisao Desu.
How are you?
Because my computer had crashed, I lost your address.
I looked for this site. And at last I found it. I'm sorry.
Japan became very cold. Please be careful about health.
Ogenki De!

T'Sal řekl(a)...

Sarah: Souhlas XDD

JR da Boss: Čekala jsem, že se nějaký muž ozve v tomhle duchu XD Ne, nic ve zlém. Je mi jasné, že ne každý fanoušek fotbalu je takový, ale ona občas stačí i menšina x_X

JR da Boss řekl(a)...

Jen chci upozornit, že se na fotbal nekoukám, nikdy jsem na něm nebyl a podstata tohohle honění se za míčem mi uniká stejně jako toběXDD V žádném případě se nechci zastávat fotbalu, i když to je jinak jistě velmi *cough* inteligentní a *cough cough* zábavný sport *cough* *má pocit, že je nyní vyděn jako fanoušek fotbalu a to ho značně děsí a snaží se uvést věci na pravou míru* Jen mi to trochu připomnělo trvzení stylu "všechno anime je Pokemon", "všichni policajti jsou blbci", "všechny blondýnky jsou hloupý", "všichni cikáni kradou" apod., na který sem asi trochu háklivej^^;; Ta menšina, která skutečně chodí na fotbal jen dělat bordel, mě se*e naprosto stejně, i když hlavně kvůli tomu, jaký velký prostředky (policie, speciální vlaky, opravy škod) jsou na to vynakládány a který jsou placený z veřejných prostředků>_<

T'Sal řekl(a)...

JR da Boss: Mám k tomu zevšeobecňování vcelku sklon ^^;
A neboj, zkusím uvěřit tomu, že nejsi fanoušek fotbalu XDDD
No, mě už ani nedeptá, že se škody musí zaplatit z veřejných prostředků *bydlí blízko Chánova a Janova*, nějak jsem si na tenhle přístup už zvykla. Spíš mě ale děsí představa, že bych se s takovým davem někdy někde setkala. Hned jsem si při té reportáži vzpomněla, jak jsme s Gladness jely letos z Advíku k ní domů (v noci) a cestou jsem narazily na skupinu sportovních nadšenců (já navíc v lolita šatech x_X). Sice byly relativně spořádaní a jen hulákali na celou Prahu, ale stejně to nebyl hezký pocit ^^;

EMO BITCH řekl(a)...

JR da Boss : eh eh zapomel si na to ze vsichni emo jsou smutny :D *s brekotem zakryva sve oci emo patkou*

T´Sal : ty si šilela po jednom dni co ti fotrik zabral komp a co ja mam delat kdyz s tam nedostanu vzdycky tak jednou za mesic
A ani neviš co je to za pozitek kdyz se probudis s monoklem a ani nevis jak se tam objevil XD