čtvrtek 22. listopadu 2007

Sestřin blog, hamburger a trocha humoru

Mno, tak tenhle měsíc mi aktuelka zase nějak nevyšla. Prostě nestíhám x_X Jednu mangu sice už načtenou mám a nebyl by problémy překousat i tu druhou, ale ať už se snažím vyplodit recenzi, jak chci, vždycky z toho vypadne cosi nedefinovatelného, co se nedá použít.

Celé včerejší odpoledne jsem strávila nad blogem své drahé sestry. Ugz, ještě že nakonec nezvolila ty šajnující barvy, co původně chtěla, ale stejně je to na oslepnutí XD Čímžto chci jemně naznačit, že já jen plnila její přání. Ten vzhled jako takový není má práce!!!

*****
V poslední době (tedy když už se tam čas od času ukážu) mívám ve škole pocit, že jsem slítla do dalšího ústavu. Nejspíš je mi souzeno na věky věků putovat po zdejších blázincích, protože mi něco říkám, že pokud se dostanu do Olomouce, nebude to lepší XD

Dneska jsme hráli takovou vědomostní soutěž a podle dohody měla ta skupina, co prohrála koupit té druhé hamburger, jelikož hned naproti máme mekáč. Mwahaha, a moje skupina vyhrála. Už dlouho jsem si tam chtěla koupit nějakou ňamku, ale lenost stále vítězila. Když ono je to takové namáhavé přejít tu ulici XDDD

Musela jsem se smát, když tam pak holky začaly studovat kalorie či co, přičemž se tvářily zhrozeně a probíraly, jak to zhubnout. Mě tyhle čísla nikdy moc neříkaly. Co se týče váhy, mám jediné pravidlo - nejít nad 60 kg (což se mi jednu dobu tedy zvedlo na 63 XD). Víc mě nezajímá XD

*****
Ugz, tak jsem zase narazila na jedno vražedné video. Japonci mě asi nikdy nepřestanou překvapovat...jen si nějak nejsem jistá, jestli je to v tomhle případě v pozitivním nebo negativním slova smyslu XD




Žádné komentáře: