sobota 24. listopadu 2007

Lucy

Sice bych se tu dneska mohla docela obstojně rozepisovat o tom, jak mě moje práce se...štve, ale nějak na to nemám náladu. Radši sem prsknu něco málo o Lucy.

Jednoho večera si takhle zase Hisashi seděl v baru spolu se svými přáteli Kiyoshim (Machine) a Katsushigem Okazakim (Age of Punk) a samozřejmě se náležitě ztřískali. Možná právě díky tomu z Hisashiho vypadl nápad dát to dohromady (rozumějte jen hudebně). Zatímco Kiyoshi hned souhlasil, Katsushige raději počkal, až ti dva vystřízliví. Kupodivu si na ten nápad všichni pamatovali a tak se zrodila Lucy - skvělá rocková záležitost, která mi přijde o stupínek lepší než samotní B-T.

Zatímco Katsushige sedí za bicími, Kiyoshi s Hisa-chanem obstarávají kytary a zpěv. Wah, miluji zpívající kytaristy! Po vizuální stránce to pro mě nemá chybu! *___* Je sice pravdou, že ani jeden z nich neumí zpívat, ale tady to prostě nějak funguje.


Bullets - Shooting Super Star PV


Valium Pills live


Hisa-chanovi (vpravo) to v Lucy moc slušelo. On je vůbec jeden z těch mužů, kteří jsou tím krásnější, čím jsou starší. Navíc mu ty delší nadýchané vlasy sluší podstatně více než krátké či upláclé, jaké dříve často nosíval.

A stejně tak to tam zatraceně hodně sekne i Kiyoshimu (vlevo) *____*





2 komentáře:

kuroyume řekl(a)...

*nema slov,jen se tise nalepila na obrazovku*
Hisashi ... *povzdech a zasneny pohled*
*vzpamatovava se*
Ale moc se mi libila ta pasaz s vystrizlivenim xDDDD

T'Sal řekl(a)...

To je pohled, co *přiblble civí*
Nemohla jsem si odpustit. Když jsem četla interview s nimi, tak jsem u té historky o založení Lucy málem chcípla smíchy XD