úterý 20. listopadu 2007

Dirty Girl! Hentai a Atsushi

Tak jsem si dneska udělala moc pěkný avatar, akorát že tak nějak nevím, kde ho použít, jelikož s ním všude narážím na velikostní limity T_T (pokud se nebude hýbat, klikněte)
Atsushi je prostě inspirativní, i když nevím, jestli by byl zrovna nadšen tím směrem, jímž se má inspirace ubírá XDD *v hlavě jí běží řada zvrhlých myšlenek s Atsushim a Hisa-chanem v hlavní roli*

*****
Dnes odpoledne se mi nějak nechtělo nic dělat, tak jsem si řekla, že skouknu nějaké to hentai, abych taky furt nebyla fixovaná jen na yaoi. Racek mi doporučila seriál Cool Devices, že prý se jí velice líbil. Mno, skoukla jsem tři díly a druhý vcelku ušel, zbytek jsem prozývala. Tedy pokud jsem se u toho zrovna nechlámala, jak smyslů zbavená.

Proč v hentai vždycky rozbrazují ženské pohlavní orgány zcela jasně, ale ty mužské bůhví jak kamuflují? Aha, protože to dělají chlapi x_X Už jsem v tomhle ohledu zvyklá na ledacos (přeci jen, v yaoi se dosti často objevují průhledné exempláře), ale ten dnešní světelný meč mě fakt dorážel XDDDD I myš, jako jsem já, má své hranice snesitelnosti a tohle už bylo skoro za XDDD

O ženském poprsí velikosti airbagů a vypouštění přehrad už tu raději ani nebudu mluvit ^^; Už tak uvažuji o tom, že sem brzy budu muset dát varování NC-17 XDDD


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Objem airbagů a množství vody v přehradě zhruba odpovídá délce a svítivosti meče

SarahAlex řekl(a)...

"Tvůj de švorc je stejně velký jako ten můj!"
Kdo neviděl Spaceballs, nepochopí. :oD

T'Sal řekl(a)...

Anonym: XDDDD

SA: A já kde se tvůrci nechali inspirovat. Vysvětlovalo by se tím, proč "meč" svítil jen když byl aktivován XD

kuroyume řekl(a)...

Ten avatar je super,evokoval ve me same neslusne predstavy XD

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: Celej Atsushi...je jen jeho vina, že v jeho přítomnosti nedokáži myslet na slušné věci XD

kuroyume řekl(a)...

Atsushi ,to je synonimum pro neco vysoce nebezpecne erotickeho ^_~

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: To jo, osobně se divím, že má ještě odvahu vylézt na ulici XD