pátek 30. listopadu 2007

Co je nového

  • Konečně mi přišla výplata! Částka je sice mírně depresivní, ale co nadělám...lepší něco než nic. Jediným problémem je, že dorazila jen ta za říjen. Září ještě stále nikde ^^; Jen doufám, že si na mě šéfová vzpomene. Minulý týden jsem jí volala a ona že se na to prý podívá až jí skončí dovolená, tak jsem zvědavá.

  • Zase jsem marod...od začátku září už tuším po třetí. Grrrmm...Jsem zvědavá, za jak dlouho sebou zítra v práci seknu o zem. To bude fakt děsná sranda >_<

  • Wai! Včera mi napsala Glad! *_* Sice to bylo něco ve stylu "Na Vánoce přijeď!" a pak hláška "Nerušit!", ale i to je u ní úspěch ^^; Posledních pár měsíců mi píše, jen když ode mě něco potřebuje T_T Ani netuší, jak tím zraňuje mé city! T___T

  • Hmm, tak jsem nejspíš rozvedená, co se mého manželství s rackem týče. Její ego nějak nevydýchalo můj názor na Pražáky, jelikož se mi po naší poslední debatě už několik dní neozvala, což je divné. Moc dlouho nám to nevydrželo a to furt vyhrožovala, že se jí už nikdy nezbavím ^^;

  • Jsem otaku *zdrcený výraz* Celou dobu jsem si marně nalhávala, že tomu tak není, že existují větší cvoci než já, což je sice pravda, ale to nemění nic na tom, že jsem....otaku! Vzhledem k tomu, že se mi zase nechtělo nic dělat, tak jsem si pustila anime Genshiken, jež pojednává o skupince těhle šílenců. Sice to tam bylo samozřejmě hnané do extrému (třebaže mi něco říká, že i takoví se najdou), ale nemůžu popřít, že jsem i tak našla až nechutně moc společných bodů , hehe ^^;;

  • Dala jsem se do překládání B-T textů k albu Six/Nine, ale beru to dost pomalu, takže to v nejbližší době nejspíš nebude. Taková Kimi no Vanilla je ovšem mňamka *devil*

  • Kupodivu jsem dneska vyhrabala hentai, které mi nepřišlo k smíchu a dokonce mě i trochu zaujalo O_O Jmenuje se Angel of Darkness, má tři epizody, dá se tam mluvit o ději a jsou tam má oblíbená chapadla. Navíc se tam dokonce objevili dva muži, kteří byli hezcí (!!!). Bohužel s nimi nic nebylo (natož aby se ta chapadla zmocnila jich samých T_T), jelikož hlavní slovo měli zase jen strašně zlí (rozuměj šerední) záporáci x_X

  • Brzy mi dojde čaj... *kouká na prázdnou konvici*

8 komentářů:

kuroyume řekl(a)...

Preji brzke uzdraveni ;)

T'Sal řekl(a)...

Kuroyume: Děkuji ^^

Gladness řekl(a)...

Koukam, ze usilovne pracujes na mem zachyceni jako naprosto bezcitne vypocitave potvory... XDDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Ale Užovečko, já jen píšu pravdu, takže pokud pak vypadáš jako "naprosto bezcitná vypočítavá potvora", tak na tom asi něco bude XDDD

EMO BITCH řekl(a)...

jo segra musis se uzdravit aby si zase mohla chcipnout po tom co prijedes od glad XD*rychle se utika schovat aby nedostala pres emo tlamicku*

ps: ais za chvili buses mit po notebooku pa ho hodim z okna jelikoz je hlopej a vsechno se mu musi rikat dvakrat( ze by byl po sve panicce)XD

T'Sal řekl(a)...

Emo Bitch: Mwahahaha, dobrý postřeh XD
Tak na mýho miláčka nechoď *vražedný mód*

Glad: Vidíš, nejsem jediná XDDD

EMO BITCH řekl(a)...

já musim chodit na tvuj komp jinak se nedostanu ani jedenkrat tejdne na ten internet

T'Sal řekl(a)...

Tak proč někdy nejdeš i na ten vedle? Fotr tam nesedí každý den *otrávený pohled*