pondělí 1. října 2007

Zase nemocná...

Já věděla, že je to jen otázka času, než se to stane. Zase mám chřipku >_<

Ono se vlastně není ani čemu divit, jelikož sestra tu na mě kašlala bacily minulý týden, stejně tak jako i dvě spolužačky ve škole. Přičtěte si k tomu všechny ty nemocné v hromadné dopravě (jeden by řekl, že budou doma v posteli x_X ), v níž trávím docela dost času, a to že šest dní v týdnu každé ráno suprově promrznu na zastávce.

Včera jsem vstala s bolestí v krku, ale do práce se musí, takže vzhůru ven, kde to bylo na péřovku, jíž mám zatím schovanou pod postelí a v níž bych se odpoledne pro změnu opět upekla. Tohle počasí je vážně na zabití.

Říkala jsem si, že bych v pondělí ale stejně měla jít do školy, protože se tam pro mě už objevují i nové věci (uh, a já si myslela, že časy zvládám x_X), jenže dnes ráno jsem byla ráda, že jsem ráda, takže tenhle nápad padnul. Místo učení si tu tedy sedím u PC a nahrávám yaoi/shounen-ai mangy, které vlastním, protože už mě unavují dotazy "A kde se dá sehnat tohle a tohle..." a následná odpověď: "Nevím, překladatelská skupina to stáhla kvůli licenci." Chtěla bych to mít do 15. hotové, abych ještě měla čas na další náležitosti ohledně aktualizace na BL, a vzhledem k tomu, že MediaFire, který k úschově těchto mang využívám, mi na upload funguje jen dopoledne, tak to jde docela pomalu.

Když zrovna nemám co dělat, čekajíc až se uloží další soubor, odbíhám k šicímu stroji, neboť jsem se konečně dokopala k tomu, abych se naučila šít. Nedělám si iluze, že si za týden zvládnu ušít celé šaty, ale bohatě mi postačí, pokud si dokáži spíchnout něco menšího nebo jen něco zapošít (v ruce to trvá tááák dlouho >_<).


Před třemi týdny jsem totiž dala matce kus látky s nastřiženou kravatou a jediné, co jsem potřebovala bylo, aby mi to sešila. Drahá matinka mi řekla, že to prý udělá v sobotu, ale jaksi se zapomněla zmínit, kterého týdne myslela, takže teď pilně cvičím. Ať už mi tenhle trénink zabere kolik chce času, budu to mít furt rychleji, než kdybych čekala na smilování své drahé matky x_X

Jinak tu chcípám na bolest hlavy, prolévám se litry vařicího čaje a lečím se Penicillinem (škoda jen, že je Gisho -1:32- hezký jen za určitých situací a v určitých úpravách T_T)


8 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

Fotku jsem si uložila a jednou bude v mém albu hned vedle Many plačícího nad romatickou telenovelou a At-chana, odcházejícího z protialkoholní léčebny. :oD :oD

T'Sal řekl(a)...

Já věděla, že tím udělám svému okolí radost XD

Gladness řekl(a)...

No ne, jeden ze vzacnych okamziku, kdy vypadas fakt roztomile... XDDDD To siti ti ocividne svedci XDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Ještě abych tak byla v domácnosti užitečnější než ty XDD *vzpomíná, jak Glad hledala žehličku*

Gladness řekl(a)...

Ach jo..Nakupy a zehlicku budu mit na taliri nadosrmti.... XDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad : Můžu za to, že jsi se na dotaz "Kde máte žehličku?" zatvářila, jako když ani nevíš, co to je? XDDDD

Gladness řekl(a)...

Ty muzes za vse...XDDD A tak to nebylo, jen me prekvailo, ze proste chces tu zehlicku XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Jasně...já tam půl hodiny nadávám na to, jak jsou ty šaty zmuchlaný a tebe překvapí, že chci žehličku XD A tvé následující reakce tomu taky odpovídaly XDDD