pátek 12. října 2007

T'Sal se móóc zlobí a J-Pop

Grrrrmm!!!! Když jsem si objednávala novou mp-trosku od Datartu, tak mě třikrát ujistili, že dorazí do dvou pracovních dnů - jednou při dokončení objednávky a dvakrát e-mailem. Po šesti dnech nikde nic a ve stavu objednávky mám furt napsané "zpracovává se". Zabít! Zničit! Roztrhat! *vražedný mód*

Před chvílí jsem jim tedy poslala e-mail s dotazem, kdy se mi ji jako uráčí poslat, tak jsem zvědavá, co přijde dřív - jestli odpověď nebo zboží. Tedy jestli vůbec něco přijde >_<

Alespoň, že tu zubařku jsem přežila ve zdraví. Akorát se mi nezdá, že bych tam nebyla dva roky, jak mi tvrdila. Dle mého to byl jen rok...v poslední době si to hlídám XDD

******
Je to se mnou špatný. Hodně špatný. Asi jsem ještě nemocná, protože...

...protože se mi v poslední době nějak začal líbit ženský j-pop x_X

Biyuden - ???


Mini Moni - Lucky Cha Cha Cha


A ano, uvědomuji si, že texty jsou stupidní a hudba furt stejná XDDD

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Du blejt, velebnosti ... :D

JR da Boss řekl(a)...

V klidu, je spousta lidí, kterejm se libí J-Rock i J-Pop dohromady^_~ To ještě není nemoc (většinou)^___^
Jinak ta písnička od v-u-den (Biyuuden) se jmenuje Issai Gassai Anata ni A-Ge-Ru. v-u-den jsou ještě celkem ucházející skupina. To ty Minimoni jsou podstatně větší hardcoreXDD Doporučuji třeba song Minimoni. Telephone! RIN RIN RIN, to je teprve správně evil XDDD

T'Sal řekl(a)...

Jr: Telephone! od Minimoni znám. Nevím, jestli se mi od nich líbí víc ta nebo Strawberry Pie XDDD Pokaždé, když chci sestru vypudit z pokoje, tak to pustím XD