pátek 5. října 2007

Rychlovka

Kami-sama!!! Prolítávám net a na jednom fóru jsem narazila na dotaz: "Neznáte někdo japonský metal?" Jednou z odpovědí bylo....

..."zkus X-Japan"....

Mwahaha, podle toho co jsem od nich slyšela (a bylo toho víc než bych si přála), tak je jejich hudba nasládlá a pomalá a sotva bych ji zařadila do rocku, natož do metalu XDD Ty lidi jsou dneska vtipní... ^^;


6 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

A nebylo to fórum pro hluché? Uznávám, že v počátcích jejich tvorby to tak vizuálně mohlo působit... ale jen než Toshi otevřel pusu. :oD

T'Sal řekl(a)...

Eh, nechápu co s nimi furt mají...a to jsem si myslela, že je to záležitost jen jedné nejmenované osoby X_X
Nedalo mi to, tak jsem včera projela youtube a namátkou vybrala šest písniček. Jedna znich byla dokonce i rychlejší o_O XDDD

Anonymní řekl(a)...

Aha aha a jaképak to byly písničky, jestli se můžu zeptat? /Jestli si pamatuješ názvy/

T'Sal řekl(a)...

Anonym : Uff...stahovala jsem od nich dvě alba. Jedno z nich se jmenovalo Dahlia, ale to druhé už nevím, nevypalovala jsem ho.

Anonymní řekl(a)...

Aha. Mno tak na Dahlii je taky plno balad, že...

T'Sal řekl(a)...

Anonym : Upřímně, vážně nestojím o to, aby mě zase někdo začal přesvědčovat o tom, jak moc se v nich pletu a jak jsou vlastně dobří. Stáhla jsem od nich dvě alba. Dvě! To je víc času, než jsem byla ochotná věnovat kterékoliv jiné skupině, a stejně na mě zapůsobili, jak na mě zapůsobili. Neřeknu, kdybych soudila na pěti náhodně vybranných písničkách, ale dvě alba už se nedá odmávnout jen tak s tím, že "zrovna tohle je pomalejší a tohle je takové a takové". Je to plnohodnotný vzorek, na základě něhož hodlám s čistým svědomím jejich tvorbu soudit a za svým názorem si stát.