neděle 14. října 2007

Mohlo by být líp...

Gackte, tohle je na mě trochu moc. Po dlouhé době jsem si zase sedla k televizi a zapnula Spektrum, kde běžel nějaký pořad o ženské, která podle mě procházela krizí středního věku. Rozhodla se totiž zničit celé prázdniny svým pěti dětem tím, že „budou dělat všechno tak jako ona ve svém dětství“ – v 70. letech. Nutila je se dívat na staré pořady, u nichž málem umřely nudou, spát hromadně v jednom pidi-pokoji, aby „byly spolu“.

O tom, že každoroční dovolenou ve vlastní několika pokojové vile v zahraničí vyměnila za výlet do města, v němž trávila dětství, a malý pokoj pro celou rodinu, raději nemluvím. Vcelku mě dorazil moment, kdy mluvila o tom, jak jí přišlo trapné, když ji a její sestry matka oblékla do stejného oblečení a nutila je tak chodit po městě. Střih a ona udělá to samé – navlíkne své děti do stupidních uniforem a táhá je po pláži, kde jsou všichni v plavkách, zatímco oni mají svetry >_<

Další senzační zprávou je věčně nefungující net, který mi komplikoval život během celého víkendu. V sobotu mi alespoň šlo ICQ, v dneska už ani to.

Co se týče mé mp-trosky, tak mi kupodivu volali už v sobotu. S mou objednávkou se stala nějaká chyba (zase já >_< *vzpomíná na nepovedenou přihlášku na Advík*), takže ji zrušili a znovu vytvořili. Měla by prý dorazit v úterý, tak snad už konečně *děsí se představy, že bude muset poslouchat milovanou lektorku Petru další dva dny*

A zase se mi vrátila rýma ^^;

Žádné komentáře: