sobota 20. října 2007

Japonsko a plastiky, lolita, knihovna

Zase jsem jednou lítala po netu a na jednom blogu našla zajímavý odkaz. Můžete si tu prohlédnout fotky různých známých osobností (samozřejmě že z Japonska) před a po plastických operacích. Nikoho asi nepřekvapí, že je tam i Gackt, ale co mě upřímně rozesmálo byl kytarista Hide z X-Japan, který již zemřel XD


Dost lidí se kvůli tomu rozčilovalo, ale sakra, copak černý humor vymírá? XDDDD

*****
Jinak, Saiyanka dala nabídku na další hromadnou objednávku, tentokrát z jednoho skutečně laciného lolita butiku z Hongkongu. Naprosto jsem se tam zamilovala do jedněch sweet lolita šatů. Pokud (tedy jestli vůbec - záleží na počtu lidí) se to bude objednávat až po Vánocích, mohla bych oželet korzet, který jsem chtěla, odsunout boty a pak bych možná měla i na dvoje šaty a nějaké další doplňly (spodničku, apod.). Ty šaty by mě měly vyjít tak na dva tisíce. Přesně tolik by mě to stálo, kdybych si je nechala ušít (bez materiálu).

Jenže jak se znám, tak se zase něco pokazí, protože tak je to se mnou vždycky >_<

*****
Včera se to konečně podařilo! Byla jsem doma úúúplně sama! Původně jsem si říkala, že bych odpoledne zašla do knihovny, jelikož mi v pondělí přijde třetí upomínka (už zase ^^;), ale nakonec z toho nějak sešlo. Mno, a když už mi tu upomínku stejně napaří, tak si ty knížky nechám ještě tak dva týdny a dočtu je.

Hlavní sponzor knihovny, těší mě XDDD

*****
Jinak troska mi ještě stále nepřišla. Už mám ale ve stavu objednávky napsáno vyřízeno, takže bych řekla, že tady spíš zapracovala Česká pošta. Čekám ji v pondělí, což znamená, že další den budu muset poslouchat ty stupidní kecy své milované lektorky Petry >_<

*****
Taky se mi dotáhl soundtrack k seriálu Guyver. Celých 300 MB jsem stahovala jen kvůli jedné jediné písičce - openingu Out of Conrol, jelikož jsem ji nikde jinde nesehnala. Ale teď už je doma a poslední dva dny mi běží furt dokola. Myslím, že jí sestra začíná nesnášet XDD




Žádné komentáře: