neděle 7. října 2007

Drby z UPOLU a Onmyouza

Ugh, tak jsem se před chvílí vrátila od Sarah Alex a zjišťuji, že na takové výlety je ještě asi brzy, jelikož mě pěkně bolí hlava a celkově jsem ráda, že jsem ráda.

Stavila jsem se u ní, aby se mnou projela mojí katakanu a řekla mi, co píšu špatně. Samozřejmě, že skoro všechno >_< Co jsem měla křivě, to chtěli rovně a naopak. U katakany to ještě nebude takový problém, protože tu se teprve učím, ale v hiraganě jsem si už začala budovat slušný škrabopis, takže jsem zvědavá, jak se to všechno budu přeučovat...

Miluji Japonsko, ale nesnáším Japonce >_<

Kromě katakany jsme ale rozebíraly i UPOL tak nějak celkově, protože chci vědět, do čeho příští rok vlezu. Mno, vypadá to na další blázinec. Obzvláště jednoho z vyučujících budu asi milovat - prý nesnáší výstřihy (mám možná dvě trička bez něj x_X) a od závěrečných zkoušek na konci roku nechává dost lidí vyházet.

Na koho se skutečně začínám těšit je Watanabe-sensei - jeden z rodilých mluvčích. Prý nemá rád, když mu někdo říká byť jen Watanabe-san (naše "pane Watanabe") a samozřejmě, že po tom, co jsme ho nějakou dobu rozebíraly (způsobem, který by se mu určitě nelíbil) ze mě vypadlo oslovení Taka-chan (křestním jménem Takayuki, -chan se přidává například k přátelům, nebo jako zdrobnělina). Ke smůle Sarah Alex se to ukázalo být vcelku chytlavým. Asi o něm začnu mluvit jen takhle, aby si to hezky zažila a musela si hlídat, jak ho oslovuje XDD Když ono je to tááák roztomilé!

Jaké problémy s tím pak budu mít já, to začnu řešit, až na to přijde řada ^^;

*****
Jinak jsem objevila další skupinu, která se zdá být zajímavou. Jmenují se Onmyouza a prohlašují se za metalovou skupinu. No, metal podle mého vypadá jinak, ale rock je to pěkný. Mají zpěváka a zpěvačku, což je hodně zajímavý nápad. Osobně jsem si je už několikrát přirovnala k Nightwish, třebaže se to zpěvačka Onmyouzy ani nesnaží táhnout do výšek. Navíc je to zřejmě první Japonka, jíž slyším zpívat rock a líbí se mi to. Žádné rádoby roztomilé kníkání, jak je u nich zvykem. Jediné co mě mrzí je, že zpěvák nemá metalovější hlas, aby tak vynikl kontrast mezi nimi, ale to bych od Japonce asi chtěla moc ^^;

Hudbu mají prostě dokonalou a čas od času se do ní promítají i japonské tradiční hudební motivy, proti čemuž rozhodně nic nemám. I vizáž mají dosti Japonskou, jelikož nosí zásadně kimona *__*




9 komentářů:

JR da Boss řekl(a)...

Onmyouza je výborná skupina, to ti schvaluju^_~

Gladness řekl(a)...

Hele, co se stalo s tvymi ambicemi na VŠ do Prahy? XDDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Ty pomalu mizí při vyprávění jednoho známého XD
Navíc znáš mě, jsem duše přelétavá, nestálá. Co zrovna teď vypadá zajímavě, to mě láká víc XD Že bys kvůli tomu byla smutná? *blažený výraz*

Gladness řekl(a)...

Ne, jen jsem si zhluboka oddechla... Uz jsem ani nedoufala, ze by se veci obratily v muj prospech... XDDDD

T'Sal řekl(a)...

Glad: Ještě se neraduj. Učit se na ty přijímačky budu XD

Crewman řekl(a)...

Až na to že zpevačka zpívá dost falešně:(

Anonymní řekl(a)...

Hm, prý falešně, chtěl bych slyšet tebe.
jestli jsi to poslouchala z Youtubu z nejhorší kvalitě, tak se ani nedivím:-)

Jako jinak Onmyouza je skvělá, ale myslím si, že srovnávat je s Nightwish snad ani nejde.

Onmyouza nejsou Gothic-Metalovou skupinou a tak srovníní s Nightwish mi proto nesedí.

Podle mého, a né jen podle mne se nemůže srovnávat Japonský metal s západní. (nechci tím říct, že by byl nějaký Lepší; ikdyž ja zapadní moc nemusím, věc každého z nás).
Krom toho,že některý západní metal je otřesnej jen uřvanej a bez rozumu, gommen omlouvám se těm komu se líbí, taky nemyslím každej.

No taky je snad více druhů Metalu

Onmyouza jsou Heavy metalovou skupinou, ale zase srovnávat Zapadní a Japonský je velmi složitý,
Ani západni Rock bych nesrovnával s Japonským.
tím chci říci jen to, že klasický Zapadní heavy metal prostě není Japonský, a i západní skupiny hrají odlišným způsobem.

Taky ještě bych se tě zeptal co o Japoncích vůbec víš, že píšeš něco jako "Miluji Japonsko, ale nesnáším Japonce >_< "

jestli o nich moc nevíš tak je to stejné jako bych napsal, že tě nesnáším, neber si to ve zlém, se ti snažím jen vysvetlit jak to myslím, taky tě neznám a tak tě nesoudím.

a pár kontaktů s japoncema tě taky neopravňuje to psát.

pochopil bych, kdyby jsi napsala, že je nemusíš, ale tohle, to je moc.

T'Sal řekl(a)...

K Nightwish jsem je přirovnávala pouze protože já zpěvačky obecně moc nemusím. Většinou mě zaujmou jen stojí-li jako kontrast k tvrdé hudbě, což se dá říct jak o Nightwish, tak o Onmyouze, pouze u té Onmyouzy to není tak výrazné.

Pokud jde o mou předtavu metalu, ano, vím, že se liší od všeobecně uznávaných definicí a proto také vždy prezentuji jen svůj osobní názor, o čemž svědčí fráze jako "podle mého" apod.

Zaprvé, ono "Nesnáším Japonce" bylo značně nadnesené a tak to i všichni ostatní také pochopili. Navíc i kdyby to nadnesené nebylo, troufám si tvrdit, že znám charakteristické vlastnosti Japonců jakožto národa dost na to, abych to tak mohla napsat. Už jen protože máme svobodu slova a já si můžu psát, co se mi jen líbí. Ocenila, bych proto, kdybys respektoval můj názor a laskavě mi do něj nekecal a já učiním totéž.

Anonymní řekl(a)...

Asi jsi Metalistka, která razí více Death Metal, to je v pohodě, toleruji nazory jiných, ale Onmyouza bych asi nejspíše přiřadil k power Metalové skupině,
power metal je svým způsobem heavy metal.

Power metal je takový protiklad death metalu, a znám hodně lidí, kteří poslouchají Death metal a neposlouchají proto Power metal, konec konců, jsou na podobném základu ale mají jiné principy, nedokáži to úplně správně vystihnout.
___________________________________

Jako zajisté máš právo na vlastní názor, Já jsem svým způsoben Japonský nacionalista, a cokoliv špatného proti Japoncům mě hodně vadí, (ikdyž jsi to nemyslela nic ohledně rasy, tak se hodně setkávám s lidmi, kteří říkají o japoncích špatné věci, protože nejsou bílí, a je jim to jedno, dále se tím nezabývají) co jsem tím chtěl říct, prostě tvé "nesnáším Japonce" mi vyznělo jako další "názor primitiva" (což ty určitě NEJSI, pro kterého jsou prostě japonci špatní, protože nejsou bílí).

Pak trochu jsem to tak napsal, protože mi to vyznělo jako rasismus, určitě jsi to tak nemyslela, ale prostě mi to tak připadlo, a na svůj vlastní názor by jsi právo neměla, měl by rasový podtext. navíc člověk by měl vážit slov, protože každý není jako on a chápe věci jinak, než ty, navíc když něco řekneš ikdyž je to tvůj názor musíš počítat že někdo tvůj názor nesdílí a napíše svůj.

Zkrátka, kdyby jsi vysvětlila, jak přesně to "nesnáším japonce" jsi myslela, tak bych ti slušně napsal svůj názor na to, že není Metal jako metal a v klidu bych sem přispěl svým názorem, a taky bych ti popřal štěstí s tou výškou.

a nakonec:-) Nesnášim je silné slovo, nemít ráda, zní lépe, nebo nemusím je.
ˇ