čtvrtek 4. října 2007

Daft Punk - Interstella 5555

Už je to docela dlouho, co se tenhle počin objevil na hudebních stanicích, na něž jsem čas od času donucena se dívat svou milovanou mladší sestrou. Hudbu téhle skupiny příliš nemusím a vlastně ji až na tohle album (?) ani neznám. Jediným důvodem, proč jsem to stahovala byla jedna ze skladeb, v níž je strašně krásné kytarové sólo. Zdá se mi vcelku snadné, založené na opakujícím se motivu (teď mě asi znalci umlátí) a rozhodně se nevyrovná tomu, jak si s kytarou vyhraje například Hisa-chan, ale stejně se mi líbí.



Pokud jde o zbytek, tak ten bych asi sám o sobě poslouchat nemohla. Naštěstí k tomuto albu (vydali vůbec nějaké takové nebo je jen DVD?) nechali vytvořit animovaný film (samozřejmě v podání těch nejlepších - tedy Japonců) a tak mi ani moc nevadilo, že jsou jejich instrumentálky (jichž byla většina) poněkud unylé a z mého pohledu nudné. Bylo to jako sledovat film beze slov a to moc pěkný film.


Žádné komentáře: