středa 10. října 2007

Co mě poslední dobou štve

  • týpek, který ví o japonštině kulové a stejně se chová, jako by na světě nebylo většího znalce než jeho
  • Datart, jelikož dneska mi od nich měla přijít nová mp-trojka a furt nic
  • lidi v tramvaji, jejichž stupidní řeči musím poslouchat tak 40 minut denně
  • 900 spammových register, jež se mi za dva měsíce nahromadily na fóru a já je teď musím po jedné mazat
  • dívčina, která si myslí, že nemám na práci nic jiného než na povel udělat aktualizaci na BL, aby si mohla přečíst pokráčko povídky
  • Mediafire, protože mi funguje jen dopoledne, když jsem ve škole a já na něj potřebuji uploadnout ještě hodně věcí
  • lektorka Petra, u níž není ničím neobvyklým přijít o deset až třicet minut později a pak si ještě většinu zbývajícího času prokecat o svých známých
  • všichni mužského pokolení - nějak už mě zase unavuje hrát, že ten váš živočisný druh alespoň minimálně chápu.
  • shift a "háček" na mé klávesnici - nějak mi přestávají reagovat
  • lidi, kteří mi píší i přesto, že mám na ICQ status "Spím, nerušit" a pak se strašně diví, že neodpovídám


2 komentáře:

SarahAlex řekl(a)...

Poměrně krátký seznam. :oD Od tebe bych ho čekala delší. :oD Ale spíš nám jen něco tajíš. :oD

T'Sal řekl(a)...

Taky je to jen za dnešek a navíc sepisované až večer XDD Jinak, čerstvě bych tam mohla přidat fotra, který mi nedopřeje ani pitomou čtvrt hodinku v koupelně >_<