úterý 2. října 2007

Ach ti doktoři

No, Houstone, asi tu máme problém. Vzhledem k tomu, že je mi stále hůř a hůř, tak se docela začínám děsit nepříjemně rychle se blížící soboty a tím i práce. Nastaly tedy úvahy o tom, jak to udělat, abych tam nemusela, kdybych to náhodou do té doby nevyležela. Se zaměstnáním je ta potíž, že vám prostě nestačí říct jen "Jsem nemocná, nemůžu přijít." (pokud se ovšem mýlím, budu mile překvapena).

Proč tedy nejdu k doktorovi a nevyřídím si to? Důvod je jednoduchý - už rok u žádného nejsem vedená. Loni touhle dobou mě vykopli od dětského lékaře s tím, že se musím přihlásit ke klasickému, jenže já doktory nemusím a rozhodně se k nim ani nijak nehrnu. Stalo se tedy, že jsem na to drobet zapomněla a vzpomněla si až teď. Doufám, že v případě nouze proběhne přeposílání papírů hodně rychlým tempem...


Žádné komentáře: