neděle 16. září 2007

Ztracený kbelík a nevídané štěstí

Tak si dneska přijdu do práce, převléknu se, vytáhnu snídani a říkám si, jaký to dnes zase bude strašný den. Najednou koukám po tom mém pidi kamrlíku a...belík je pryč! Prostě zmizel. Znovu koukám...nikde nic, tak si projíždím včerejšek. Jsem si stoprocentně jistá, že jsem ho pokládala do rohu a pak zamykala, jako vždy. Důkazem toho je ještě stále viditelný kruh na hadru, na němž belík stál...

Prohledala jsem celé šatny, ale nikde nic, tak jsem si vyšlápla schody nahoru do kanclu, abych se zeptala, jestli si ho náhodou někdo nepůjčoval. Fakt mě děsně povzbudilo, že na mě koukali jako na blázna XDD

Co se mi ovšem nelíbilo ještě víc byla představa, jak ty mega prostory vytírám za pomoci malého belíčku, jenž mi tam ještě zbyl a v němž bych musela měnit vodu každé tři minuty...tedy pokud by se do něj ten hadr spolu s vodou vůbec vešel >_<

Naštěstí jsem vyjma jedné staré vrátné jediná žena v okolí a navíc i pěkná, takže se hošani kolikrát můžou přetrhnout. Za pět minut jeden z nich přišel s tím, že někde nějaký kbelík splašil ^^ Dnes jsem svou práci dokončila ještě o 15 minut dříve, takže se ze dvou hodin čekání nakonec staly tři. Opět se ozvalo mé štěstí, díky němuž se u mě dole objevil jeden muž, se kterým jsem kecala už ráno, a ten navrhl, že mě klidně odveze. Jaj, to byla paráda, když jsem byla už před dvanáctou doma ^^

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechápu, že taková "jediná žena v okolí a navíc i pěkná" ještě pracuje manuálně. Prostě vždycky ráno vyberu 3 maníky. Jeden bude vytírat, druhý bude k ruce v případě nenadálé potřeby a třetí mě odveze ve 12 domů :D

T'Sal řekl(a)...

Mno, ono by to šlo, kdyby tam ti maníci taky nemakali. Ne všichni si můžou v práci jen tak sedět, kecat s kočkama a pařit lamu, jestli jsem dobře odhadla, o koho jde ^^

Anonymní řekl(a)...

My se prostě známe už tak dobře, že se nemusíme ani představovat :D. BTW: o makání maníků si nedělaj zas takový iluze ;-). A určitě jen čekají na to, až je ovládneš. Může to být tvoje první malá armáda na dosažení tvého hlavního cíle :D

T'Sal řekl(a)...

I když stále ne tak dobře, jak by sis přál, co XDDD
Myslím, že jsem se i tobě zmínila o jedné důležité podmínce, kterou členi mé armády na ovládnutí světa musí splňovat - musí to být bišíci XD