pátek 7. září 2007

Sugizo a video s koťátkem

Tak jsem tu zase. Nevím proč, ale najednou jsem dostala chuť stáhnout pár obrázků Sugiza, jenž mě zaujal na jedné fotografii S.K.I.N.ů. Vypadal tam totiž strašně zajímavě a já si na to teď vzpomněla. Po menším pátrání u strýčka Googla mi však bylo jasné, že je to další z těch, co mají své ošklivé chvilky, spoustu průměrných chvilek a pár sexy okamžiků, které rozhodně stojí za to.

Mé další kroky tedy vedly na Youtube, kde jsem měla v úmyslu okoštovat nejen jeho fyzickou stránku, ale i tu hudební. Když jsem totiž hodně zběžně prolítla nějaký jeho životopis, tak mu dominoval dost dlouhý seznam nástrojů na něž hraje. Nemohla jsem se ubránit vzpomínce na Gackta, ale ani to mě neodradilo XD

Jeho hudební styl zatím nemůžu moc soudit, protože tu poslouchám akorát písničky "A Prayer" a "No More Machineguns Play the Guitar". První z nich je spíš taková pomalejší, ta druhá už je víc od podlahy. V každém případě se mi tu rychlostí zmrzačeného, avšak stále živého šneka stahuje jeho diskografie. Zaujal mě totiž jeho hlas. Hlas zpěváka je pro mě velmi důležitý, protože na 98% rozhoduje o tom, zda-li se mi hudba daného interpreta bude líbit nebo ne. Je pro mě hlavní hudební složkou.

Je tu však jedna věc, jíž si mě skutečně získal - hraje na housle *in love* No jo, moje slabá stránka... Následující video je tuším z filmu "Soundtrack", v němž hrál. I ten čeká na stahování, ale vidím to trochu bledě T_T



Taky jsem na Youtube vyhrabala další video - spíše roztomilé než sexy a týkající se někoho naprosto jiného - kočiček! Text písničky jsem moc nepobrala (ta moje anglina >_<), ale ta mau (kočka) je naprosto dokonale loškošná! Strašně mi připomíná Čuminku m^_^m


Nejsou to krásná stvoření? ^^


Žádné komentáře: