sobota 29. září 2007

Seznam anime, alergie a Klaha

Wah, po mnoha hodinách práce jsem konečně dodělala svůj seznam anime. Už jsem si kdysi jeden sepisovala, ale pak jsem ho přestala aktualizovat, tak jsem teď musela jen nanovo. Mám kolem 150 věcí (live filmy nepočítaje) a u každé z nich jsem musela zapsat velikost, kvalitu a ověřit kolik dílů z kolika mám. Zdá se, že mi tu leží 10 nekompletních sérií, ale vyjma dvou věcí vím, kde sehnat zbytek. A samozřejmě že jedním z těch dvou je super sci-fi Guyver x_X

Další "skvělou" zprávou v mém životě je, že se mi projevila alergie na ty stupidní gumové rukavice, které musím používat v práci...Vážně perfektní. Nechám si ruce rozežrat savem nebo umělou hmotou? x_X

Tak se mi po dlouhé době zase jednou zachtělo poslouchat i něco jiného než B-T (ano, i to se mi stává), jenže jsem byla líná dojít si pro jedno z DVD s hudbou a tak jsem zůstala odkázána jen na to, co zůstalo v mém PC po další honbě za volným místem na disku. Díky tomu se mi do playlistu dostala Pride of Mind - skupina, v níž působil Klaha coby zpěvák.

Hudbu mají pomalejší a ne všechny skladby mi sednou, ale on má vážně krásný hlas *___* Pokud jde o žebříček zpěváků, drží se hned za Atsushim, a to i přestože to vlastně až tak moc dobrý zpěvák není. Ten typ hlasu je ovšem přesně to, co mám ráda...

1 komentář:

SarahAlex řekl(a)...

Pride of Mind... Co se týče mého vztahu ke Klahovi, čím je starší, tím se líbí míň. V PfM se to ještě dalo, MM... ne, díky... a sólovka už vůbec ne. :oD
Jediné, co ho v mých očích trochu pozvedá je, že se prý už před příchodem do MM přátelil s Yu-kim. :oD