čtvrtek 6. září 2007

Různé věci z mého života

Wai!! Konečně je tu poslední den školy (v tomto týdnu x_X) a přede mnou jediný volný den. Jako každý den jsem si po škole dáchla, ovšem tentokráte s tím rozdílem, že dnes to bylo víc jak dvě hodinky, jelikož jsem se nemusela bát, že pak večer neusnu. Ani zítřek nehodlám strávit o moc aktivněji, protože mě v sobotu kromě práce čekají ještě slavnosti gymnázia. Sice tam nebudu moc dlouho, ale podívat se chci.

Ráno u nás bylo veselo. Na zastávku bombajky (tramvaje) jsem se spíš proletěla než došla, ale naštěstí nepršelo. Ten romantický výhled cestou do/ze školy/práce mě asi nikdy nepřestane dojímat. Není nad úchvatnou vyhlídku na areál chemických závodů, doplňovaný kdejakými firmami a doly. Vždycky mě to naplní takovým optimismem, dodá tolik energie do nového dne *slza dojetí* Vážně, přála bych to každému...


Ve škole je to po gramatické stránce zatím stále stejná nuda, ale už jsem se dohodla s jednou z lektorek, že mi bude přinášet materiály z pokročilejší učebnice, tak snad... Jinak to bude při přijímačkách móóc zajímavé >_<

Když jsem se dneska konečně připojila na ICQ, tak jsem tu hned měla tři vzkazy. Sarah mi poslala odkaz na nějaký test, jehož výsledek má procentuálně určit mou sexuální orientaci. Dle mého to nebude moc směrodatné, ale ke mě to asi vcelku sedí. Vyšlo mi totiž 46% XDD Odkaz zde.

Wah, teď tu koukám na Wasabi a když vidím, jak tam ta dívčina nakupuje, chytá mě závist. Já chci takýýýý! V poslední době procházím silnou šatníkovou krizí x_X

Žádné komentáře: