úterý 25. září 2007

Špatná tramvaj a prokletí angličtinářů

Hmm...tak si tak dneska jedu tramvají, raduji se, že jsem si zase jednou mohla sednout a rozplývám se nad Atsushiho sexy hlasem, jelikož sestra onemocněla a já jí hned zabavila mobil, mezi jehož nesčetné schopnosti patří i přehrávání mptrojek. Když už jsme byli na kraji Mostu, koukla jsem ven, ale tam to bylo trochu divné. Silnice byla na špatné straně tramvaje. Kouknu se tedy, co je na místě, kde původně měla být silnice, a vidím Tesco.

Ehm...ale já nemám jet kolem Tesca, takže proč kolem něj jedu?! o_O

Pak jsem se koukla na číslo tramvaje, do níž jsem nasedla, a bylo jasno. Nevezla jsem se totiž čtyřkou, jak jsem se domnívala, ale trojkou x_X Ještě že končí na nádraží, kde je hned přestup na dvojku, jež mě dostala až před Business centrum, protože pešky bych tu vzdálenost absolvovat nechtěla. Hlavně pak protože v naší konferenčce začíná být přeplněno a já tam chtěla dorazit dřív, než mi někdo zabere místo >_<

Skvělý začátek nového dne...

A ten ještě pokračoval. v pondělí, úterý a čtvrtek máme totiž na první dvě hodiny lektorku, jíž jsem si pro sebe začala přezdívat vy-víte-kdo-2, podle mého ex-angličtináře. Ano, ještě teď si vzpomínám, jak jsem se od konce roku radovala, že se konečně zbavím někoho, koho jsem čtyři roky poctivě nesnášela. Tahle radost se po třetím dnu nového školního roku začala postupně rozplývat a dnes už z ní nezůstalo vůbec nic.

Jak se takový vy-víte-kdo-2 projevuje?
1) většina hodiny častokrát padne na její historky, převážně pak o nějakém chlapovi v zahraničí, s nímž má zrovna "děsně vážný problém". Fakt, že mě tyhle kecy zajímají x_X Těžko říct, jestli je lepší poslouchat hysterickou stíhačku nebo "vtipného" profesora >_<

Dalším častým jevem, společným jim oběma, je tendence se lidem smát, když udělají chybu. Jsem jediná, komu to přijde nemístné? On se pak většinou vyhnul vysvětlení omylu kvůli lenosti ("To nechte být. Prostě to tak je.") a ona v tom všem udělá akorát ještě větší bordel. Narozdíl od svého předchůdce totiž nemá žádnou pedagogickou školu, nic. Prostě si odjela do Anglie, naučila se anglicky, pak dodělala gramatiku a složila státnici. To je jako bych po maturitě šla učit češtinu - stejně nesmyslné. Je to na jejím výkladu vidět, protože nemá cit pro češtinu, tudíž jsou její překlady a vysvětlení totálně mimo. Pokud jde o celkový způsob vysvětlování, tak to prostě neumí podat někomu, kdo se do toho trochu zamotá nebo o tom nic neví. Už jsem zase dvakrát vysvětlovala za ní x_X

Navíc to vypadá, že ta nesnášenlivost bude brzy na obou stranách. Už teď to mezi námi občas vře a to se jen jednou za čas zeptám na něco, co si potřebuji ověřit x_X

Kdybych mohla, tak její hodiny nejraději vynechávám, protože je to většinou o ničem - tedy naprostá ztráta času. Díky bohu za to, že lektorka M. (ta druhá) je přesným opakem vy-víte-koho-2. Milá, ochotná vše vysvětlit a to velice dobře. S důvěrou vkládám svou angličtinu do jejích rukou.

2 komentáře:

Gladness řekl(a)...

Muzu te uklidnit, ze nejsi jedina komu prijde posmivani nad neci chybou dost mimo. Nereknu, kdyz se clovek zasmeje a jde treba o legracni prereknuti, ale hadam, ze tohle nebyl ten pripad...

T'Sal řekl(a)...

Ne, nebyl >_<