středa 15. srpna 2007

Versailles a Rudla s Koumákem

Už ani nevím kde, ale narazila jsem na jedno docela pěkné PV k písničce The Revenant Choir od skupiny Versailles. Když konečně začala hrát hudba, řekla jsem hned si "Páni, to je dobrý!" Vážně, hudba byla suprová, hlavně pak ty kytary byly naprosto perfektní. Jenže pak začal zpívat zpěvák a všechno stáhnul tak o tři stupně dolů. Co se týče hlasu, tak mi nevadil, právě naopak, ale něco mu prostě chybělo a táhl to trochu utahaně. Možná to bylo tím, že udělali tu hloupost a celou písničku napsali v angličtině x_X Tedy...myslím, že je celá v angličtině XDDDD


O pár minut později jsem našla další video, ovšem ze zcela jiného soudku. Upřímně...dostalo mě to do kolen XD Úvodní znělka z Rudly a Koumáka v japonštině :


Kami-sama....to je ženiální! Kam se na to hrabe originál XDDDD

A tady malý přídavek - music video na doktora House a Wilsona s úvodní melodií Rudly a Koumáka (nic k sobě nepasuje víc) XDDD



6 komentářů:

SarahAlex řekl(a)...

Ta první písnička je docela dobrá - ze začátku jsem měla pocit hudby "Malice Mizer, jen pro mne snesitelnější". :oD Pak to sjelo víc do rocku. Ale na zpěvákovi se tentokrát docela shodneme - průměr.
Myši japonsky jsou... boží! :oD
Ovšem House... *padá smíchy ze židle* :oD :oD Hlasuji pro to, abychom tuhle melodii prosadily jako oficiální znělku!

JR da Boss řekl(a)...

WOW, teda Versailles mě fakt dostali. Přesně ten sound, jakej můžu. A image taky super. Myslím, že mám novou oblíbenou kapelu^__^

T'Sal řekl(a)...

Mě to MM tedy moc nepřipomínalo, ale možná je to tím, že mám z tohodle typu hudby naposloucháno víc.

Pod novou znělku u House se podepíšu XDD A klidně bych dala celej ten sestřih jako nový opening. Ti dva jsou děsně kawai *in love*

T'Sal řekl(a)...

JR da Boss : Myslím že nedávno začali, takže toho venku moc není :( Já doufám, že ta zpěvákova utahanost fakt byla tou anglinou, jinak by to byla věčná škoda.

My hope die řekl(a)...

Tak jestli Vám přijdou ty myši v japonštine roztomílí tak mě už dávno ne, když sem přišla z práce domu tak se to tam poslouchala celej den grr *má tik v oku*

T'Sal řekl(a)...

My Hope is Alive and Happy: Nemáš výdrž. Myš si to pustí párkrát dokola a ty už pěníš XD Zajímavý, že Phantom of the Opera tě začal deptat až po třech dnexh x_X