úterý 21. srpna 2007

Přípravy, bolavé prsty a brigáda

Wah, jsem sice úplně chcíplá a nemyslím na nic jiného než na pelíšek, ale stejně sem ještě napíšu pár řádek.

Dneska jsem si přivstala (rozuměj vstávala jsem kolem desáté), jelikož jsem musela na městský úřad vyzvednout si novou občanku, na níž se konečně bude nacházet mě podobná fotka. Na té minulé jsem byla ještě blond, děsivě, na krátko ostříhaná a bez brýlí. Když jsem se pak měla prokázat na přijímacích zkouškách v Olomouci, tak mě tam málem nechtěli pustit, že prý ta občanka není má XD

Mimo jiné jsem také konečně odeslala smlouvu na pomaturitní studium angličtiny a zaplatila první splátku. Trvalo tři týdny, než jsem se k tomu dokopala. Ještě že ale nemám víc rodičů, protože si oba našli chvilku (dost dlouhou), aby my sdělili pár užitečných rad, jak něco poslat doporučeně x_X Hej lidi, já na poště nejsem poprvé!

Ve středu se konečně koná sraz lolitek, na který se strašně moc těším, takže není divu, že teď v jednom kuse prší a podle zpráv zlepšení nastane samozřejmě až ve čtvrtek. Začínám se trochu bát, jak to nakonec všechno dopadne, protože v Praze budu o dvě hodiny dřív, deštník nevedu a představa, jak celou tu dobu čekám na Vacláváku a moknu, se mi moc nelíbí. To ale asi ovlivním jen těžko x_X

S přípravou jsem začal už dneska. Tedy autobusy do Prahy a zpátky mám zjištěné už dva týdny, to jsem si se svou láskou k cestování nemohla odpustit, jenže toho zbývá ještě tóólik! Předem jsem si musela dát do pořádku šaty. Po Advíku je máti vyprala v pračce a třebaže vše nastavila na ruční praní, nevypadají tak, jak by měly, jelikož se trochu zdrcla krajka. Máti říká, že je to její chyba, protože ji měla ještě za mokra natáhnout, tak snad. Není to nic katastrofického, jen mi teď furt odstává a mě to strašně deptá. Zkoušela jsem jí zlehka přejet žehličkou na nejnižší stupeň, ale moc to nepomohlo, takže to budu muset přežít.

Taky už jsem se konečně rozhodla, zda-li si vezmu klasickou čelenku nebo tu neko. Ta klasická mi docela leze na nervy. Na hlavě nic nesnesu a navíc jsem s ní neustále nervózní, že mi spadne, přestože ji připevňuji několika sponkami. Neko čelenka je ale v pohodě. Sice trochu tlačí, ale po čase si na to zvyknete a už to nevnímáte...Nebo to na Advíku přehlušila ta bolest nohou ^^; Navíc vypadá děsně roztomile *_*

Jen ještě nevím, jestli si vezmu i své nové rukavičky nebo ne. Abych pravdu řekla, nějak mě nezaujaly. Ale nejspíš si je stejně vezmu. Vždyť je přeci vždycky můžu uklidit do kabelky ^^

Celé odpoledne se tu peru s vějířem. Objednala jsem ho za pár kaček z jednoho webu a samozřejmě podle ceny také vypadá. Navíc se mi na jedné příčce odlepil a to záclonovité cosi už se nechtělo přilepit zpátky. Tak mě napadlo ho částečně podšít taftem, který mi zbyl z šatů. Jednak bude pevnější a jednak to konečně bude držet. Největší problémem se ukázalo být, jak nanést rozměry krajky na taft. Ať jsem dělala, co jsem dělala (samozřejmě těmi nejstupidnějšími způsoby, jaké jsem dokázala vymyslet), tak mi to prostě nevycházelo. Pak jsem pochopila svou chybu - šla jsem na to moc matematicky. A mě matika nikdy nešla XD Vyhrabal jsem kruh na vyšívání, zafixovala to a hotovo. Je to našité. Tedy částečně. Zatím jsem to jen nastehovala bílou nití, abych to měla dobře rozložené.

Když jsem pak viděla tu bílou nit na černé "krajce" a taftu, řekla jsem si, že to není špatné. Tak jsem se dala do vyšívání! Myslím, že to bude vypadat pěkně, až (jestli) to dokončím. Bohužel jen z jedné strany. Trochu si nevím rady s tím, jak schovat tu zadní stranu. Dalo by se to zakrýt ještě jednou vrstvou taftu, ale říkám si, že to pak možná už bude moc silné... No, uvidíme, na co se zítra budu cítit. Snad ho do středy dodělám, protože jestli bude teplo, tak ho k těm šatům (beru si rukávy) budu stoprocentně potřebovat, abych se jen připekla, ne upekla skrz na skrz x_X

Zítra si ještě vyčistím podkolenky, jelikož ty černé strašně chytají a jedna z našich koček (světlá) nemá na práci nic jiného, než si lehat do černého prádla. Snad zase pomůže vysavač. A také doufám, že najdu nějaké použitelné černé punčochy, protože na to, abych si koupila nové, nemám ^^;

Ony ty finance budou vůbec hodně zajímavé. Když tak pročítám, co děvčata plánují, tak se začínám bát, že snad ani nevyjdu a to jsem měla mít pět stovek zálohu. Muff, bude se chodit po krámech a já si zase nebudu moct nic koupit! T___T Jenže tak už myš dopadá, když je přinucena dobrovolně půjčit pro mě dost velký finanční obnos svým bližním, kteří budou mít na splacení až bůh ví kdy. Ach jo, tak mě to snad moc nerozesmutní. Alespoň pak jednou budu mít na to, abych si objednala jeden moc hezký korzet a kozačky o celkové hodnotě 4 tisíc korun. Už abych je měla ^^ A ještě musím našetřit na tyl, abych si konečně mohla nechat ušít jednu móóc nabíranou spodničku, k níž mám už koupenou sukni. Našla jsem ji v sekáči. Sice byla moc dlouhá a široká, ale právě díky tomu nebude vůbec žádný problém jí upravit na lolita sukni. I máti, jež to bude mimochodem páchat, to potvrdila.

Snad mi mou neútěšnou finanční situaci trochu zlepší brigáda. Sis si na poslední měsíc prázdnin sehnala docela slušnou práci u jedné uklízecí firmy, kde shodou okolností nemohli najít nikoho, kdo by jim chtěl dělat od září během víkendů. Přesně práce pro mě, protože jestli mi vyjde kurz němčiny a možná i ten kurz šití (pokud se tady něco takového vůbec pořádá), tak budu mít většinu pracovních dní úplně zabraných. To se pak brigáda hledá špatně. Proto mi bylo hned jasné, že budu potřebovat něco na víkendy a [vualá]! Jen mě začíná trochu deptat, že mi ta ženská ještě nezavolala. Teď je prý na dovolené, tak se nedá nic dělat, ale jestli se mi neozve do příští středy, tak jí zavolám sama. Tuhle šanci si nesmím nechat utéct!

Chjo, už zase...řeknu si "Napíšu pár řádků" a další román je na světě x_X Takže...

Dobrou noc, vesmírní ospalci

PS : A samozřejmě mi teď chcípnul net x_X

Žádné komentáře: