pátek 24. srpna 2007

Plakát s Chi

Wai, tak jsem si konečně pověsila plakát Chi, který mi na Advíku dala Dia *in love* Tedy ona je to spíš ta Chiina sestra, ale co... Fyzicky je stejně roztomilá jako Chi. Chjo, asi začínám být na roztomile natvrdlé dívčiny ^^;


Nějak se mi ty plakáty začínají množit, už mám totiž celé dva! Tedy to druhé ani tak není plakát, ale taková ta látková věc na zeď s Nightwish. Něco mi ale říká, že proti sis nemám šanci x_X Tak už to ale chodí, když někdo poslouchá něco, o čem píší v Bravíčku ^^;


6 komentářů:

my hope die řekl(a)...

jako já bych si tam pověsila něco jínyho kdyby byla barva v tiskárně třeba toho rozromilího zpěváka z Snowbread *slint slint*

T'Sal řekl(a)...

Happy : Ta barva v tiskárně není, protože si ty plakáty tiskneš x_X

my hope die řekl(a)...

a kde bych měla asi jinde ty plagáty brát

T'Sal řekl(a)...

Happy: Nikde...tak jako já >_<

my hope die řekl(a)...

pchee a mam mít holí zdi jako ty jo

T'Sal řekl(a)...

Happy : Grrrm >_<