neděle 12. srpna 2007

Longinus

Jednou jsem si tak zašla na Youtube a vyhrabala tam jedno music video na Longina - krátký béčkový film, kde si hlavní roli zahrál Sakurai Atsushi. Video se mi vcelku líbilo a ve chvíli, kdy tam Tarja z Nightwish zpívala "...one without the name...", zatímco se po záběru promenádovala Atsushiho bezejmenná postava, jsem chcípala smíchy.

Když doběhly titulky, zjistila jsem, že je to video od Sarah Alex XDDD


V každém případě jsem dostala chuť zase jednou tenhle béčkový film skouknout. Není nad komedii se sexy hlavní postavou. Tedy, autoři to jako komedii moc nezamýšleli, ale psst! XD


Už jenom to "hraní" bylo u všech herců takové pofidérní XDD Scény mi svým provedením připomínaly spíš divadlo než film - to jak se tam herci pohybovaly, jak byly rozestoupeni a vůbec i celé to prostředí, v němž se tvůrci snažili použít co nejméně kulis jen jde.


A postavy...no...chtěla bych vidět, v které příručce pro začínající autory je vyhrabali XD


Sestřička byla nesnesitelně ukníkaná a přecitlivělá. Jasná známka toho, že se mi bude všechno jenom ne zamlouvat. Navíc, už jste někdy viděli sestřičku, která by málem omdlela při pohledu na krev? Já tedy zatím naštěstí ne a to jsem byla dokonce i v Mostecké nemocnici!


Další, pro mě rovněž zcela nesnesitelnou postavou je Velitelka. Nesnáším tyhle drsňácké ženské charaktery napsané muži. Jsou stejně přirozené jako Gackt...tedy pet-láhev v lese.


Dále pak x-krát naklonovaná postava vojáka Bezvýznamného, jehož jedinou úlohou je hádání se s ostatními klony, případně s velitelkou. Splní-li tento úkol, je jeho poslední povinností zemřít nějakou hodně krvavou smrtí, která má diváka zvednout ze židle.


Pak taky nějaký ten tuctový záporák, o němž nevíte víc, než je stráááášně zlý a chce všechny zabít plus jeho naklonovaní poskoci, kteří se při troše štěstí vzmůžou na víc, jak vzteklé zavrčení před svou smrtí.


Důvodem proč jsem na to ale koukala je jakýsi bezejmenný tajemný hrdina, odhodlaný toho strááášlivě zlého záporáka porazit a zachránit nebohou sestřičku! Tedy, ne že by jeho charakter byl víc 3D než ostatní, to vážně nehrozilo. Šlo tu spíš o představitele, jelikož tím nebyl nikdo jiný než sám Sakurai Atsushi *in love* Asi jediný, kdo se tam alespoň trochu pokoušel hrát, i když jeho role nevyžadovala nic víc než tři výrazy - depresivní, zlý a roztomilý úsměv na konci - a to vše At-chan zvládá s přehledem tak nějak přirozeně XD


Co se děje týče, je to triviální. Na světě zuří blíže nespecifikovaná válka. Sestřička a dva vojáci se připravují na opuštění skladiště, kterému se odvažují říkat nemocnice, jenže jim do toho vpadne banda jiných vojáků s nepříjemnou velitelkou v čele. Nesou sebou zraněnou ženu, kterou je nutno ošetřit. Jenže s tím jim asi naše drahá sestřička moc nepomůže. Také sebou mají jakousi dlouhou krabici, v níž se nachází, jak se později ukáže, kopí Longina - zbraň, která zabila Krista. Má velkou moc, která se v době války vždycky hodí. To však nebyl poslední příchod. Přijde totiž další cizinec. Zničehonic rozrazí dveře, díky čemuž je temné skladiště...tedy nemocnice zalito světlem slunečného dne, a taneční sexy chůzí vejde do vnitř. Pan Neznámý, jehož hraje At-chan, je rovněž upír (vzpomínáte si ještě na to jak přišel za dne? Ehm...), který jde po bandě jiných upírů. Těch zlých. I ti se ukážou a tak dojde k souboji (o___O At-chan v bojových scénách *in love*)...


A abych nezapomněla, tak na prskání krve taky došlo XD



Scény, které mě upřímně pobavily :


- sestřička omdlívá při pohledu na krev


- scéna, kdy se zraněná žena / upírka začne smát - první co mě napadlo bylo "Bože, zastřelte ji už konečně někdo!“ Svatá Naga z The Slayers x_X


- Atsushiho "výhružné" zasyčení před tím, než se vrhl na hlavního záporáka


- všechny scény, v nichž byl záběr na umělohmotné špatně sedící upíří zuby


- Atsushiho vyplivnutí krve kvůli naprosto jasně povrchovému zranění (včera jsem se řízla do prstu...možná jsem to taky měla zkusit XD)


- závěrečná scéna :

Sestřička: "A co kdybyste žil kvůli mě?"

At-chan (v mé úpravě) : "A co kdyby taky ne, huso?" *sladký úsměv*



A proč jsem vlastně na tuhle hrůzu koukala? Navíc po několikáté? Nejspíš kvůli tomuhle :



Nestojí to za to? *in love*


Ovšem ještě mnohem zábavnější mi přišlo video Making of Longinus. Vážně. Koukat se, jak se tam všichni před Atsushim plazí po zemi…XDDDD To bylo samé „Sakurai-san tohle…“, „Sakurai-san tamto…“ a „Sakuraii-san, vy jste vážně skvělý herec, i když jste ten záběr zkazil víckrát než všichni ostatní!“. A na konci mu navíc přinesly kytku, která podle mého sežrala polovinu rozpočtu na film (ne, ta kytka nebyla tak velká, to ten rozpočet byl tak malý) XDD


Byly tam však i neuvěřitelně kawai záběry, třeba když trénoval ty svoje „bojové“ scény nebo když si ustlal na matraci *in love*



See you later, Space vampaira-hantar XD

Žádné komentáře: