středa 29. srpna 2007

Žehlení a Maid Cafe

Tak se nám zase nahromadilo prádlo na žehlení a jelikož máti celý den jezdí, je to na mě. Fotřík měl teď ale tři týdny dovolenou, díky čemuž jsem se na nějaké žehlení vykašlala, protože jestli mě něco dokáže vytočit, tak ty jeho kecy o tom, jak moc to dělám špatně. Samozřejmě díky tomu ale mlel furt o tom, jak doma nic nedělám a že když se jako jediná flákám doma, tak že to bude do toho a toho dne vyžehleno. Už jsem prošvihla tři termíny a nějak se furt nic neděje XD

Je fakt, že se mi do toho žehlení moc nechce, ale taky je fakt, že si od pondělí, kdy otec opět nastoupil do práce, každý den vezmu trochu prádla a vyžehlím to. Časem to zmizí, jen to trvá déle. Nechápu, co ho na tom deptá. Když u nás v rodině někdo potřebuje něco narychlo, tak prostě vezme žehličku a vyžehlí si to sám, jenom můj drahý otec zase musí být výjimka. Včera jsem přilítla z pobočky té firmy, v níž budu pracovat, celá chcíplá z keců všech těch důchodců v tramvaji, rychle se najedla, uklidila a hodinu stála u žehličky. Pán si však ovšem zase nakráčel, že do středy to bude hotové, jinak ať se rozloučím s kapesným. To byla chyba. Prostě jsem ho poslala k čertu s tím, že když něco chce, tak kde je žehlička ví a pokud ne, je tím posledním, co mi má co vyčítat. Trvalo mu půl hodin, než přišel s nějakou děsně "originální" odpovědí - totiž že příště až od něj budu zase něco chtít, ať si řeknu 14 dní předem, jelikož on taky nebude pospíchat...Hmm...to bude fááákt děsně velká změna x_X

Začínám uvažovat o tom, že dlouhá dovolená ve vězení není úplně špatný nápad...

Teď ale z jiného soudku. Dneska jsem během svého nic nedělání na netu narazila na termín "Maid Cafe" v souvislosti s Japonskem. Dala jsem se tedy do menšího pátrání. V anime, hlavně v echi (komedie s lehce či těžce erotickými narážkami) se dost často vyskytuje téma mladé pěkné dívky (nebo dívek)- služky, která je oděna v jakémsi lolita úboru inspirovaném uniformou pro služky (buď z Francie nebo viktoriánské Anglie). Tyto dívčiny pak oddaně slouží nějakému svému pánovi. Echi moc nesleduji, ale většinou to bývá nezkušený mladík, z čehož pak vyplývá spousta "směšných" situací.

A co to má společného s kavárnami v Japonsku? Docela dost. Maid Cafe jsou totiž kavárny, jejichž zařízení a obsluha jsou hodně inspirované těmito oddanými služtičkami. Ne, vážně v tom není nic zvrhlého, třebaže by se to tak mohlo na první pohled zdát (i když ony se asi najdou i nějaké NC-17 podniky ^^;). Dívčiny, které zde pracují, nosí výše zmiňované uniformy - ať už v lolita stylu, nebo v tom klasickém s dlouhou sukní - od rána do večera se usmívají na zákazníky a plní každé jejich přání. Snahou těchto podniků je vzbudit v zákazníkovi jakousi domáckou atmosféru a dostat ho do role pána na vlastním sídle, zatímco servírky přejímají roli jejich osobních služebných. Kromě neustálých úsměvů, typicky japonské zdvořilosti a samého oslovení "pane", patří k jejich práci třeba i přátelská konverzace, karaoke nebo drobné společenské hry, jež mají zákazníky pobavit.

Jste-li anglicky mluvící osoby nebo jen zvědaví, tak zde je jedna reportáž, která vám to možná osvětlí lépe než já :


Když jsem na to tak koukala, tak si říkám, že úklidové práce, jež budu vykonávat, nejsou zas tak moc špatná práce. Vlastně je to vcelku fajn práce ^^; Nedokázala bych být celý den milá na kdejakého idiota, který by přišel...i když možná bych to přeci jen zkusila...než by mě vyhodili, tak bych ztopila jednu dvě uniformy XDD

See you later, Space Maids


5 komentářů:

my hope die řekl(a)...

tak ty by si se klidně snažila bejt mila na nějakýho neznamího idiota ale aby si bylla milá na ty idioty co máš doma (samozřejmě nemyslim mě páč sem dokonala) tak to ne co

T'Sal řekl(a)...

My hope is alive and happy: Jo, jenže na stopení uniformy potřebuji tak pět minut, dýl bych tam makat nemusela XDD (Ty a dokonalá? Samozřejmě, slečno Fine)

my hope die řekl(a)...

Já nejsem slečna Fine za to nemůžu že někteří lidi nejsou zvyklí na muj jemný hlásek

T'Sal řekl(a)...

Happy: U jemného hlásku ti nevyskočí mozek z hlavy x_X

my hope die řekl(a)...

za to nemužu že maš citlivý uši