čtvrtek 7. června 2007

Depka a B-T Rendezvous

...aneb jak to spolu vůbec může souviset?

Naprosto jednoduše. Právě jsem prohlížela své oblíbené komunity na LiveJournalu, mezi nimiž je samozřejmě i jedna čistě o B-T, a co tam nevidím - reportáž jedné (tedy alespoň předpokládám) dívčiny, která se účastnila jejich posledního koncertu k novému singlu. Mwahau! Já chci taky! At-chan je na koncertech tak dokonalý! (tedy pokud zrovna neprochází stavem, jenž by se dal připodobnit otravě alkoholem x_X) A stejně tak i všichni ostatní! U-ta a to jeho zjevení! To jak se usmívá a roztomile tancuje, zatímco se tam Atsushi kroutí ve svých nej sexy pózách. Dokonalejší kontrast jsem snad ještě neviděla. A Hisashi. Co dodat k tomu jeho tanci ala kankán. Vždycky mě na live vystoupeních fascinuje, protože z mého pohledu naprostého laika se svojí kytarou dokáže divy (a když k tomu navíc v Lucy i zpíval *in love*). Samozřejmě nesmím zapomenout na našeho malého mrazáčka Hideho, jehož považuji za člověka jen díky koncertům, kde se tak i projevuje (na jedné fotce se dokonce i smál!) a na Tolla, super týpka, jehož bohužel za těmi bicími není skoro vidět (až na jeho vlasy XD), ale za to je ho slyšet.
Musí být něco úžasného je vidět na živo, protože já mám kolikrát dost jenom ze záznamů ^^;

Mno, vzhledem k tomu, že je Japonsko drobet z ruky, tak mi nezbývá než doufat, že to nějaká dobrá duše časem nahraje na net, abych se chlapci mohla potěšit alespoň takhle. Do té doby tu celá natěšená čekám, až konečně vydají jejich novou singlovku (to se snad mělo stát včera) a ona se pak dostane i na net, jelikož jsem věčně chudý student, což ze mě dělá někoho, kdo si naprosto nemůže dovolit zacálovat už tak předražené cédéčko, navíc dovezené z Japonska. K Rendezvous byl nedávno do světa vypuštěn i nový klip, samozřejmě zatím jen v Youtube kvalitě, ale snad nebude dlouho trvat a objeví se i v něčem koukatelnějším.

Když jsem si poslechla album 13kai wa Gekkou a pak navíc viděla i koncík, nechtěla jsem nic jiného, než aby vydali alespoň ještě jedno takové album - tedy něco ve stylu goth, který se u nich objevil poprvé. Je sice faktem, že jediný, komu tahle tématika sedla, byl Atsushi, ale stejně...alespoň ještě jedno...jediné...malinké...Ale hoši řekli, že ne a Hisashi se zase ujal vedení x_X
Hned, jak jsem si v jednom interview přečetla, že hlavní slovo v posledním albu má on, bylo mi předem jasné, že to zase bude něco rockovějšího. Nejsem proti. Mám jeho styl ráda a Winamp je mi svědkem, že jeho Lucy a Buck-Tick spolu soupeří o první místo, ale dekadence je prostě dekadence...

V každém případě, písnička Rendezvous mě ihned chytla u srdce. Dost lidí říká, že je hodně podobná starým dobrým Buck-Tick, ale mě spíš připomíná styl Lucy - nejspíš tím Hisashiho refrénem, na který tolik lidí nadává. Jsem asi jediná, komu se líbí ^^;. Je v ní však něco zvláštního, něco...jiného...Těžko říct co, ale líbí se mi to. Možná to, jak je At-chanův zpěv trochu veden do ozvěny, kdo ví... I klip je zajímavý a na B-T netradiční. Snad je to tou vzdušností, kterou mu dodávají letecké záběry (předpokládám, že Tokya), protože si nevzpomínám, že by se u nich něco podobného objevilo už dřív. Mají v klipech spíše temné, uzavřené, těžké prostředí...

Kruci...už abych měla tu singlovku x_X

Žádné komentáře: